bericht wijzigen

Gestart door manette, juni 01, 2006, 00:34:29

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

manette

Sorry mensen, maar ik kan het echt niet vinden  :(

In HELP staat dat als ik een door mij gepost bericht wil wijzigen ik op de 'verander' knop moet drukken. Ik zal wel met mijn neus kijken, maar ik zie die knop echt niet. Kan iemand me helpen zoeken en vertellen waar die normaal gesproken staat?

Overigens is het nog een maagdelijk bericht wat ik wil wijzigen. Er heeft nog niemand op gereageerd of zo.

Mijn dank.


Hahaha, is dit Candid Camera of zo? In dit bericht zie ik de knop meteen rechts bovenaan staan naast citaat. Maar in mijn andere berichten niet.

Maur@

Als er een bepaalde tijd voorbij is en/of er is al op je bericht gereageerd kun je je bericht niet meer wijzigen.

Jorijn

Hoi Manette,

Je kan je bericht altijd nog wijzigen nadat je hem gepost hebt, echter vervalt deze mogelijkheid als iemand anders heeft gereageerd om onduidelijkheid te voorkomen, e.d. een heel ander bericht er neer te zetten.
Ook vervalt deze optie na een bepaalde tijd.
Wil je iets met webhosting of een website op het internet? Grote kans dat ik het voor je kan regelen tegen een scherpe prijs. Bekijk mijn website op http://www.jorijn.com

manette

Jorijn, bedankt voor de uitleg. Wat je schrijft, had ik al eens ergens gelezen op het forum en dat lijkt me een logische gang van zaken. Echter, het is mij al een paar keer overkomen dat ik een minuutje na het posten van een antwoord een typefoutje oid zag en dit wilde wijzigen en dat het niet lukte, ook niet als er nog niemand had gereageerd. Maar goed, nu heb ik die knop al een paar keer gezien, dus misschien heb ik toch met mijn neusje gekeken...