Aaien/kroelen?

Gestart door marjolieneke, mei 31, 2006, 17:17:47

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

marjolieneke

Hallo parkietenfreaks!

Dit is mijn 1e berichtje op het forum, ik heb er al heel veel nuttige tips afgehaald om het mijn 3 maanden oude parkietje Daxter zo leuk mogelijk te maken!
Maar nu heb ik nog een vraag die ik nergens nog ben tegengekomen: Daxter wil niet worden geaaid door mij..  :'( Hij is verder hartstikke tam; komt altijd bij me en op me zitten, maar zodra ik dus een beetje met hem wil kroelen, bijt hij me of vliegt weg...
Ik hoop dat iemand tips voor me heeft, want het lijkt me zo leuk om ook een beetje met hem te knuffelen.
Groetjes, Marjolein
 

Safrena

Hey marjolieneke

Welkom op het forum

Jammer genoeg kun je parkietjes niet dwingen om hen te laten kroelen of aaien

sommige parkietjes houden ervan andere parkietjes niet. Dit verschilt van parkietje tot parkietje en hun karakter

Je kan het blijven proberen maar Dwin je parkietje nooit . Je kan ook altijd op zoek gaan naar wat jouw parkietje wel heel graag heeft ;)

vele groetjes

Fatih

Hai

Als je je parkietje wilt aaien kan je dat best onder zijn buik doen want heel veel parkieten houden er niet vaan als je aan zen kop of rug aait.
En zoals hier boven wordt gezegd nooit dwingen, dus niet vast pakken om hem/haar te aaien want dan begin hij/zij te bijten...


Groetjes, Fatih