2 Vragen Over Vaseline

Gestart door Fatih, mei 31, 2006, 15:15:31

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Fatih

Ik heb gemerkt dat Einstein schurftmijt heeft. En ik wil nu vaseline kopen maar kweet nu niet hoeveel dat kost en war je dat kunt kopen.

Weet mischien iemand van de forum rond de hoeveel euro vaseline kost?
En kan je dit ook gewoon in een dierenspeciaalzaak kopen?

Groetjes, Fatih

kaboutertjes


Vasaline kan je gewoon bij de drogist kopen.
De prijs weet ik niet

groetjes Sylvia

Josephine

Het is volgends mij niet duur, en zoveel maakt dat toch niet uit? het is belangrijk dat hij beter wordt!

veel Beterschap

groetjes Josephine

Fatih

#3
Citaat van: Josephine op mei 31, 2006, 15:27:59
Het is volgends mij niet duur, en zoveel maakt dat toch niet uit? het is belangrijk dat hij beter wordt!

veel Beterschap

groetjes Josephine
Ja de prijs maakt niet uit, maar als ik met de fiets vaseline ga halen en heb geld tekort dan moet ik weer helemaal 20 min. terug rijden, ik vroeg zodat ik bv. niet 10 euro tekort meeneem.  ;)

en wat voor soort moet dat zijn, creme zeker?

kaboutertjes


Gewoon witte vasaline volgens mij!
En het is naar mijn wete niet duurder dan tien euro, ik denk zelfs onder de vijf euro.

Groetjes Sylvia

Fatih

oke bedankt voor jullie reacties, ik ga het morgen halen :)

Safrena

Hey Fatih

De vaseline kun je gewoon bij de apotheek kopen en is niet zo duur.
hier heb ik nog geen 10 euro betaald ;)

Je vraagt daar achter de natuurlijke vaseline (vaseline pure zonder parfum) ;)

vele groetjes

Parkieten-Freak

Een potje/tubetje vaseline kost hooguit een paar euro bij de Etos grogist of Trekplester of zoiets..... ;).


Fatih

oke nu heb ik een potje vaseline langs mij, maar er staat ''pure petroluem jelly'' op tis 100 percent zuiver en ongeparfumeerd.
is deze goed of niet?
klik om de potje te zien hier.

Chantalleke

Volgens mij is dat wel de goede hoor.  ;) Zolang er maar op staat dat het ongeparfumeerd is, dat is het belangrijkste. Ik zelf heb die van het merk Vaseline Intensive Care en daar staat ook ''pure petroluem jelly'' op. Het gaat er om dat het gezuiverde petroleum is, maar zo te zien aan het potje wat je in de link hebt gezet is het allemaal wel in orde.

Kleintjes

Hoihoi,

dit is inderdaad de goeie. Ikzelf heb ook 'n potje, alleen niet voor de parkietjes hihi. Ik had dit gehaald nadat ik getattoeerd ben om alles zacht te houden, maar dat even ter zijde. Dit is zoals ik al zei de goeie vaseline, ongeparfumeerd en helemaal naturel. Goed geshopt! :D

Groetjes en liefs van ons aan jullie

ps. vaseline is altijd handig, is 't niet voor de vogels dan wel voor jezelf ;)
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses