Drinken

Gestart door JoJo-1, mei 28, 2005, 20:09:29

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

JoJo-1

HeeY HeeY Iedreen

Ik Heb 1 Kort Vraagje Mogen Gras-Parkieten Alleen Water Want Iemand Zei Me Ja Ze Mogen Ook Spa Oof Uitgeperste Fruit Soorten Is Dat Waar ?

Groetjes JoJo

Jorijn

Jah hoor parkietjes mogen best Spa Blauw (Bronwater) Zonder toevoegingen uiteraard, Ook kun je water met een beetje roosvicee nemen :)
Wil je iets met webhosting of een website op het internet? Grote kans dat ik het voor je kan regelen tegen een scherpe prijs. Bekijk mijn website op http://www.jorijn.com

Safrena

hey jojo

je mag je parkietje ook heel af en toe een beetje vers fruitsap (zonder suiker) laten mee drinken :wink:

vele groetjes

Parkieten-Freak

Vers geperst sinaasappelsap vinden ze vaak ook heel lekker.  :P


Anneloes

Wat is het verschil in kraanwater of spa blauw geven? Is het ene of het andere beter of is het gewoon ongeveer hetzelfde..? Ik geef mijn twee vogeltjes trouwens altijd gewoon kraanwater, met om de zoveel tijd wat roosvicee erbij :)

Safrena

Hey Anneloes

Welkom op het forum

In water uit een fles zit er calcium en magnesium en er is minder kans om bacterieën in het water te vinden dan bij kraantjes water.

ook ik geef mijn meisjes plat water uit een fles  :wink:

Echter beiden moeten dagelijks vervangen worden. :wink:

vele groetjes

Tjipie lover

Oh dat is ook fijn om te weten dat ze vers sap mogen hebben, en sappen zonder toevoeging van suiker.
Roosvicee heb ik ze ook al eens door hun drinkwater gedaan- kon niet echt merken dat ze het superlekker vonden maar ze dronken er wel van.
Wat een verwennerij eigenlijk, ze mogen veel meer dan waar je eigenlijk bij stilstaat.
Echt handig zo'n forum!!
Groeten Ank en snavelkusjes van Donder en Bliksem.