Te klein?

Gestart door Cutie_lover, mei 27, 2006, 21:47:40

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Cutie_lover

Hallo

Zoals de meeste misschien al weten, wegens mijn enthousiastme hierover ::) mag ik een tweede parkietje! :)
Toen ik Cutie kreeg zat hij in een al 20(!) jaar oude kooi, nog bijna heel. Maar omdat ik die kooi iets te verrot vond, kocht ik een nieuwe:

Hij lijkt mij groot genoeg voor 2. Dit zijn de maten:
47 cm breed <---->
63 hoog, ( 't hoogste punt )
31 cm van voor naar achter...

Is dit te klein?

Groetjes Ingrid

Maur@

Ik persoonlijk vind hem goed voor twee. Maar ik ben ook een voorstander van vrijheid geven. Maar even off the record, ik zie geen waterbakje in de kooi. Of heb ik een sterkere bril nodig?

Ingrid

Hoi Ingrid,

De kooi lijkt mij groot genoeg hoor voor 2 parkietjes ;).

Groetjes, Ingrid

Cutie_lover

Citaat van: Maur@ op mei 27, 2006, 21:52:43
Ik persoonlijk vind hem goed voor twee. Maar ik ben ook een voorstander van vrijheid geven. Maar even off the record, ik zie geen waterbakje in de kooi. Of heb ik een sterkere bril nodig?

Hij is klein, helemaal links, er zit roosvicee in, Cutie is in de rui, enne, er komt een 2e voerbak, op de plaats waar het drinken hoort...

--!Kim!--

Waarom roosvicee als ik vragen mag. Dit is pure suiker, wat voor een parkiet helemaal niet zo goed is..
De kooi is mooi zeg! Groot genoeg zeker! Echter ben ik wel (altijd) een voorstander van losvliegen.. zo kunnen ze zo nu en dan toch eens ECHT hun vleugels strekken!  :)

Meltjuh

Een beetje off topic maar in de roosvicee die we gebruiken zit naar mijn weten geen suiker in

http://forum.parkietenweb.nl/index.php?topic=7752.0
Hier kan je wat meer lezen over welke roosvicee goed is voor je parkietje
Het zit namelijk vol met goede vitaminen ;)