Parkietje uit de brand geholpen

Gestart door boefje, mei 27, 2006, 18:21:40

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

boefje

Hallo hier even een kleine mededeling, ik was vanmiddag een beetje op internet aan het surfen toen ik bij marktplaats aan het zoeken was naar een parkietje gewoon om te kijken, kwam ik een advertentie tegen waarbij ik het parkietje gratis op mocht halen , nou meestal mankeert er wat aan het beestje of meer houdt op met zijn haar hobby. Dus ik die man opgebelt hij woonde niet zover van mij, het parkietje moet weg omdat hij werd gebeten door de papagaai soortige (roodruggen ofzoiets  ???) maar goed ik dus met mijn pa naar die man toe want hij had overigens ook verteld dat het parkietje niet meer kan vliegen door die aanval! en omdat hij werkt moest hij hem na het werk de hele tijd van de grond bij de water en voerbak neer zetten, eenmaal daar zag ik het beestje zitten, zielig in het hoekje met een gezakte vleugel ik mocht em even vasthouden want het parkietje was niet bang voor je en zie ik op de schouder dat er een dikke bobbel zit, dus ik zeg tegen die man van je kunt zien dat de pennen beschadigt zijn maar dat is n iet waarom hij niet meer vliegt, keek hij mij raar aan , dus ik zeg het vleugeltje is gebroken!!!! :( dus ik het parkietje mee naar huis genomen met de anderre 2 grasparkieten waar ik wel voor heb betaald omdat ie anders bij de grote parkieten/ papagaaien zaten, eenmaal thuis heb ik het beestje apart in de kooi gezet met eten en drinken op de vloer en die andere twee (een koppeltje) staan nu gezellig in de kamer te schetteren , ik vond dit zo sielig , ik ga nu om de 2 uur even kijken bij hem.  arm beessie  :-*

Groetjes Boefje

marjolein

Wow, wat een goede daad ;D

De parkietjes mogen enorm blij met je zijn. Wat raar dat die man het niet had gezien. Kan je trouwens niets doen aan een gebroken vleugeltje, spalken ofzo, misschien een domme vraag, maar stel je voor dat het verkeerd geneest?

Ben in ieder geval blij dat het parkietje nu bij iemand is die zich erom bekommerd.

Groetjes Marjolein

boefje

Hej ik had em er net even uit en als ik iets de veertjes aan de kant doe dan zit er stuk zwart met wit dus of het bot er nou uit is ??!?! hoop het niet want zal het wel flink gaan ontsteken, ik weet niet of ik er zelf wat aan kan doen maar anders ga ik er even mee naar de dierenarts, ik zie wel dat hij er niet veel pijn aan heeft het vleugeltje hangt alleen maar het trilt niet en hij zit er ook niet aan, voor de rest kan ie wel iets vliegen , maar zoals jij al zij zal het verkeerd genezen of niet ik weet het niet...

Kleintjes

Hoihoi,

geweldig dat je je ontfermt over de kleine pechvogel. Ik zou je echter wel aanraden om met hem naar de DA te gaan, zo snel als je kan. Als je er op tijd bij bent dan de breuk nog gezet worden (dat wil zeggegn: recht zetten als 't mogelijk is). Dan krijgt hij waarschijnlijk 'n spalkje en kan hij misschien zelfs weer normaal vliegen. Niet geschoten is altijd mis ;)

Veel succes!!!

Groetjes en liefs van ons aan jullie
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

boefje

Hoi, ik weet alleen niet hoelang  die breuk er al zit want die parkiet stond vanaf 23 mei 2006 al op marktplaats kan dit botje nou niet te ver zijn gegroeit waardoor het niet meer valt te helen? maar ik zal zeker de DA raadplegen en het beesje goed verzorgen met al mijn hart (mijn andere parkietjes 4 stuks waren wel erg jaloers toen ik het andere parkietje zat te kroelen en meenam :)  :-* hun zijn morgen weer aan de beurt  :D

groetjes boefje