fotoalbum

Gestart door Josephine, mei 27, 2006, 18:01:11

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Josephine

Hoi
Ik heb me geregistreert zodat ik foto's kan uploaden, ook heb ik een album gemaakt. Alleen als ik een foto uit het bestand upload zegt hij dat hij te groot is. Oke heb ik hem geupload met imageshack vul ik die link in maar dan krijg ik ook verschillende foutmeldingen zoals deze:

Bestandsnaam/URL Foutboodschap
1. http://img122.imageshack.us/img122/7323/dscf37587md.jpg

Overschreden bestandsgrootte in CPG toegestaan.

hierbij heb ik de link gebruikt van: Direct link to image

als ik de link gebruik van show image to friends dan kan ik hem uploaden, en als dat gebeurt is klik ik op doorgaan.

dan zie je zo links in het scherm waar anders de foto moet staan maar daar staat dan een vak met een kruisje!

als ik dan alsnog de titel en album invul enz. dan krijg ik daarna deze boodschap:

Het voorgaande bestand kon niet geplaatst worden.

Je hebt met succes alle bestanden geplaatst.
dan klik ik op doorgaan en dan staat hij niet bij mij galerij!
ik snap het echt niet! misschien ben ik gewoon DOM! ik weet het gewoon niet, eni k hoop dat iemand me kan helpen.

Groetjes Josephine




Parkieten-Freak

Kun je de foto wat verkleinen? Hhet is namelijk een groot bestand!



Jorijn

ten eerste, een heel mooi parkietje  ;D

Het zit hem erin dat de foto te groot is. Je zal deze moeten verkleinen voordat hij erop kan.
Wil je iets met webhosting of een website op het internet? Grote kans dat ik het voor je kan regelen tegen een scherpe prijs. Bekijk mijn website op http://www.jorijn.com

Cutie_lover

Hallo Josephine,

ik ben even zo vrij geweest om jou afbeelding op te slaan, en te bewerken:


Je doet gewoon imageshack, en dan resize image! ( kwam ik ook even achter ) enne, ik heb hem wel net iƩts verkleind, met paint.

Groetjes Ingrid

Annika

bij mij lukt het ook niet meer, hoe klein ik de foto's ook maak.

Ik dacht dat ik misschien teveel foto's in mijn albums had, dus stuk of 6 verwijderd, maar nog krijg ik geen nieuwe erin.

Beetje jammer, wil jullie erg graag onze nieuwe aanwinst (parkiet zonder naam  ;)) laten zien, behalve dan de kleine avatar

groetjes Annika

Jorijn

Citaat van: Annika op juni 07, 2006, 19:08:00
bij mij lukt het ook niet meer, hoe klein ik de foto's ook maak.

Ik dacht dat ik misschien teveel foto's in mijn albums had, dus stuk of 6 verwijderd, maar nog krijg ik geen nieuwe erin.

Beetje jammer, wil jullie erg graag onze nieuwe aanwinst (parkiet zonder naam  ;)) laten zien, behalve dan de kleine avatar

groetjes Annika

Vreemd genoeg heeft ons systeem het quota van de leden terug gezet naar 1 MB, vandaar dat jullie niks konden uploaden.

Bij deze staat hij weer op de gebruikelijke 7,5 MB.

Veel upload plezier ;D
Wil je iets met webhosting of een website op het internet? Grote kans dat ik het voor je kan regelen tegen een scherpe prijs. Bekijk mijn website op http://www.jorijn.com

Annika

joehoeeeeee  ;D  Je bent een topper Jorijn!  :-X