Overal bang voor!

Gestart door Monique8736, mei 22, 2006, 19:02:33

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Monique8736

Ik heb sinds twee jaar Gijs de parkiet in huis,hiervoor had ik een paar jaar geleden 2 parkietjes,die heel tam waren.Gijs is alleen verre van tam,want hij is overal bang voor.Heb in het begin veel geprobeerd om met trosgierst z'n vertrouwen te winnen,maar voor trosgierst is hij al als de dood   ???
Ik dacht dat het leuk zou zijn om een wat grotere kooi te kopen,met wat speeltjes,maar hij zit al 2 weken alleen nog maar op 1 stokje,het stokje waar het minste speelgoed bij hangt.Van het spiegeltje wil hij niks weten,en van zijn schommel en zeeschuim ook niet.Ik zit er nu aan te denken om er een mannetjes parkietje bij te nemen,omdat hij misschien zich wel verveeld en een maatje wil,wat denken jullie hierover?

Groetjes Monique

Thomas.

je kan het proberen, misschien leeft hij dan helemaal op  ;)
maar het kan ook net zo goed niet gaan.


Ingrid

Hoi Monique,

Welkom op het forum :). Je kunt er best een maatje bijhalen voor Gijs, het kan inderdaad zijn dat hij daar helemaal van op gaat leven. Meestal komen ze goed overeen met soortgenootjes ;). Wel is het verstandig de nieuweling eerst 2 weken apart te houden.

Probeer ook eens de zoekfunctie: http://forum.parkietenweb.nl/index.php?action=search
Je zult dan op heel veel vragen een antwoord kunnen vinden.

Groetjes, Ingrid