Zou 't ervan gaan komen??

Gestart door Kleintjes, mei 16, 2006, 19:26:43

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Kleintjes

Hoihoi,

ik heb 'n vraagje aan degene die al 'n nestje hebben (gehad).

't Betreft 't gedrag van Silly. Ze kruipt steeds vaker en langer in 't nestblok dat er voor haar hangt, Tweety zoekt haar eerst even en als hij haar gevonden heeft gaat hij haar voeren (ziet dat vies uit soms zeg, bah bah). Ze kruipt dus vaker en langer in 't blokje, zou dit iets kunnen betekenen? Ik heb geen ervaring en zou graag jullie mening willen weten. Haar neusdopje is overigens weer licht bruin zoals meestal.

Iemand ideetjes? Ik lees ze graag :D

Groetjes en liefs van ons aan jullie
Pootjes van; Obelix en Joey
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy-Eddie-Neo-Döpke
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Maur@

Hier zijn de dames altijd eerst bezig het blok te verbouwen. Ze schuren en plamuren en "behangen" en "witten" net zo lang totdat het blok naar hun zin is. Carla heeft de gewoon de halve zijkant weg zitten vreten. Na de daad duurt het ongeveer een dag of tien voordat de eerste eitjes gelegd worden. Carla was heel veel in het blok aan het verbouwen en Angel deed daar niet aan mee, die zat zo van "hallo, bouwvakker kom je nog een keer naar buiten, kunnen we even gezellig doen..... en als ze dan niet kwam, keek hij wel eens naar binnen en ja ook hij voerde haar wel eens". Pas toen het blok naar Carla haar zin was, dat duurde toch wel een paar dagen liet ze Angel toe de daad te doen.

Kleintjes

Hoihoi,

hmm... ze knaagt er heftig op los inderdaad. Tweety helpt soms zelfs 'n snaveltje mee, hoewel hij alleen 'n vlieggat verbouwt.

Dus als ze uitgeknaagt is zou 't kunnen gebeuren dat er gezinsuitbreiding komt? Dan maar even afwachten wat er gaat gebeuren.