parkietenkweker gezocht

Gestart door laurens, mei 15, 2006, 20:12:28

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

laurens

beste mensen,
ik woon in terneuzen en we zijn ons parkietje kwijt. we denken dat hij ver weg gevlogen is want toen we hem zagen vloog hij over een heel end. dus ik heb de vraag: weet iemand een parkietenkweker in de buurt van zeeuwsch vlaanderen. Als we parre naar een week nog niet hebben gaan we een nieuwe kopen.

als vast bedankt ;D
Laurens

Idske

Hoi Laurens,

Ik zou nog even afwachten of je parkietje de weg terug kan vinden. Ook zou ik in de buurt rondvragen en rond kijken naar je parkietje, bij de dierenwinkels pamfletten met foto ophangen. Ook in de omgeving van jullie woonplaats kun je rondkijken en rondvragen. bij www.amivedi.nl kun je aangeven dat je je parkietje kwijt bent en daar komen ook berichtjes op als dieren gevonden zijn. Ook kun je op deze site bij het prikbord aangeven dat je je parkietje kwijt bent.

Dit zou ik doen omdat ik zeker weet dat ik echt heel verdrietig zal zijn als ik mijn Coco kwijt zou raken. :( Zekers omdat ik heel gehecht ben aan mijn beestje!

Dus geef vooral niet zo snel de moed op!!! Hij kan nog altijd terug komen of dat jullie hem ergens terugzien. Doe er vooral moeite voor het is een levend beestje met een hartje en een eigen ik!!!

Idske
Klein lief babbelend verenbaaltje. Rust zacht!