"Kleine" Storing

Gestart door Jorijn, mei 24, 2005, 20:48:41

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jorijn

Helaas is er in de lop van de avond een storing geweest.

Een kleine uitleg hierbij:

Er was is dus nog steeds een probleem met de mailserver, Iedereen die info#parkietenweb.nl een email stuurt, Krijgt er doodleuk een lege terug :)

Ik gevraagd of dit opgelost kon worden. Ja hoor meneer wij gaan er achteraan. Wat gebeurd er, Alles word gewist. En er word een backup van 1.5 dag oud terug geplaatst in de hoop dat alles weer werkt.

We zijn niks opgeschoten behalve dat alle berichten die in de laatste 36 uur zijn gepost verloren zijn gegaan.

Mijn excuses hiervoor ;)
Wil je iets met webhosting of een website op het internet? Grote kans dat ik het voor je kan regelen tegen een scherpe prijs. Bekijk mijn website op http://www.jorijn.com

deborah

Citaat van: Jorijn op mei 24, 2005, 20:48:41
Helaas is er in de lop van de avond een storing geweest.

Een kleine uitleg hierbij:

Er was is dus nog steeds een probleem met de mailserver, Iedereen die info#parkietenweb.nl een email stuurt, Krijgt er doodleuk een lege terug :)

Ik gevraagd of dit opgelost kon worden. Ja hoor meneer wij gaan er achteraan. Wat gebeurd er, Alles word gewist. En er word een backup van 1.5 dag oud terug geplaatst in de hoop dat alles weer werkt.

We zijn niks opgeschoten behalve dat alle berichten die in de laatste 36 uur zijn gepost verloren zijn gegaan.

Mijn excuses hiervoor ;)
Dat heb ik ook regelmatig gehad met zenid.
Waardoor posts steeds verloren gingen.
Naja gelukkig maar 1,5 dag en niet 3 maanden zoals ik had :S

Gelukkig doet het forum het weer en is er niet gek veel verloren..

Tjipie lover

Ja ik merkte het al aan de berichtjes die volgens het forum nieuw waren.
Had daarvan ook al heel wat gelezen.
Daarna zag ik ook dat er ook wat van mijn berichtjes weg waren en dus ook mijn berichten aantal weer naar beneden was gezakt, wel jammer!
Maarjah er is natuurlijk vrij weinig aan te doen.
Groeten Ank.

Gewoon doorposten Ank!  :D
Gr. PF