Maak kennis met..

Gestart door Nina, mei 09, 2006, 11:34:38

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Nina

..ons nieuwste vriendje, Bloempje! (links)  :)

Hij zit hier naast Kipje (rechts). Ze zijn nú al dikke vriendjes. Bloempje is er net, maar omdat hij Kipje (al tam) op de voet volgt en met alles na doet, zaten ze zelfs al saampjes bij me. Zo vertederend die twee  :-*

En oja, gister heb ik hem opgehaald, er werd mij gezegd dat het een regenboogparkietje is. Daar heb ik eerlijk gezegd nogal mijn twijfels over, wat denken jullie? Hij is wel wat groter dan Kipje (grijsvleugel-hemelsblauw).

Leuk, als ik die foto er weer niet op krijg.. Ik ben een prototype computer-nitwit
Nouja, ik heb ze nu ook als avatar!

Kleintjes

Hoihoi,

ik heb geen idee, ik zie de foto namelijk niet. Zie alleen 'n kruisje staan ???

Weet niet of anderen dit probleempje ook hebben.

Groetjes en liefs van ons aan jullie
Pootjes van; Obelix en Joey
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy-Eddie-Neo-Döpke
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Chicowen

Hej,
Wat leuk dat Kipje nu een vriendje heeft!
Als ik je avatar zo zie, lijkt het mij geen regenboogparkietje (als ik het vergelijk met de regenboogparkietjes die ik tot nu toe gezien heb).
Veel plezier met je gevleugelde vriendjes!
Groetjes!
snavelkusjes van Chico, Pucky, Fender, Noukie, Junior en Kiki!
Dag lieve Zipper en Yno, we zullen jullie niet vergeten.

Carla

Echt een schatje  ;D Veel plezier met je vriendjes

Sonja

Hoi Nina,

Wat een lief parkietje is Bloempje!
Heel veel plezier met je 2 deugnietjes! :)

Groetjes, Sonja.

Nina

Dankjulliewel! :D

@ Bloempje
Denken jullie dat het geen regenboogje is? Wat hij wel heeft en niet op de foto te zien is, zijn turkoise "vlekken". Op zijn buikje heeft hij ook nog wat vlekjes, ook is hij wat groter dan Kipje.

Ik zou het wel vreemd vinden als het geen regenboogparkietje is, want dat is mij echt verteld (en tja, ik ben erg goedgelovig)..

Ingrid

Hoi Nina,

Er worden wel vaker parkietjes onder de noemer regenboogparkiet verkocht. Vaak is dat echter niet het geval, het heeft niet alleen met de hoeveelheid kleurtjes te maken maar ook met de tekening.

Kijk hier maar eens:
http://forum.parkietenweb.nl/index.php?topic=7275.msg26880#msg26880

En hier http://www.grasparkiet.com/kleuren.asp
als je naar beneden scrollt, zie je de regenbooggrasparkiet.

Evengoed is Bloempje een heel mooi parkietje  :D.
Groetjes, Ingrid

Nina

Ja, ik wist dat dat wel eens gebeurt, maar ik had het gewoon niet bij mij winkel verwacht. Nouja, zoals je al zegt, het is nog steeds een mooi en lief parkietje  :)