Bol, blauw buikje

Gestart door Jojo, april 20, 2006, 15:57:50

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jojo

Hallo!

Mijn Nino is nu klaar met eitjes leggen, heeft vorige week de 6e gelegd is nu klaar.
Is druk met broeden, niks mis mee.
Wat mij nu wel opviel is haar nog wat gezwollen, blauwe buikje.
Gister heb ik haar even uit de kooi gepakt om haar beter te bekijken en de huid van haar buikje komt nog steeds erg door haar veren heen en is nog best blauw.
Nou snap ik best dat als een vrouw van een baby bevalt dat het dan ook zeker niet gelijk allemaal mooi en strak is, maar is dat nu ook het geval met Nino?

Ik zal eens kijken of ik er een foto van kan maken.

Kleintjes

Hoihoi,

je kan misschien eens op internet zoeken of je iets kan vinden hierover of als je 't niet vertrouwd even de DA bellen, wellicht hebben hun 'n idee wat 't is.

Succes ermee.

Groetjes en liefs van ons aan jullie
Pootjes van; Obelix en Joey
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy-Eddie-Neo-Döpke
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Jojo

Op zich maakte ik me erniet zo heel veel zorgen om, ik was gewoon benieuwd of er iemand was die dit herkende.
Omdat er nu helemaal niet op gereageerd wordt ( behalve dan het antwoord van Kleintjes) ga ik me wel een beetje zorgen maken.
Is er dan echt niemand die dit herkent? ???

Meltjuh

Mijn popje heeft dit ook het is om de eitjes goed warm te kunnen houden

Carla

Mijn popjes hun buikje is ook wat boller als ze eitjes gelegd hebben.
Maar ik heb er nog nooit een blauwe huid door gezien. De veertjes staan wat warriger dan anders omdat ze de eitjes immers warm houden. Maar hier blijft het velletje eronder rose.
Ik kan je niet gerust stellen maar wil je ook niet onnodig ongerust maken.
Kan je bij je DA niet gewoon om inlichtingen vragen ?  ;)