Niets met parkieten te maken, maar wel verdrietig verhaal

Gestart door Ingrid, mei 20, 2005, 20:36:15

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ingrid

Vanmiddag stond ik te praten bij mensen die wat bedrijvig heen en weer liepen rond een paar fietsen. Bleek er een heel klein koolmeesje te zitten, die waarschijnlijk uit het nest was gevallen. Het kon nog niet echt goed vliegen en was nog echt een ukkie. De man die erbij stond pakte het beestje op en het fladderde omhoog en ging op zijn schouder zitten. Het beestje liet zich zelfs aaien, zo'n schatje. Maar die man maakte een onverwachte beweging waardoor het ukkie probeerde weg te vliegen, een klein stukje lukte het, maar verloor al snel hoogte. Helaas was dat boven de vijver en het ukkie heeft het niet overleefd. Het arme beestje is verdronken  :(. Ik zei nog, had het nu maar aan mij gegeven dan had ik ukkie in een kooitje gezet en er eventueel mee naar de vogelopvang gegaan o.i.d..

Tja, het heeft niets met parkietjes te maken, maar ik was best een beetje van slag.......

Gr. Ingrid

Parkieten-Freak

Inderdaad een verdrietig verhaal Ingrid.
Heel triest, dat het zo af moest lopen...... :cry:


Meltjuh

Jeetje  :shock:wat onhandig van die man zeg :?
Heel zielig :(

Safrena

Dat is  zielig   :cry:
Wat erg dat dit zo is afgelopen  :cry:

Dick uit Aruba

Tja, zoiets blijft wel even tussen je oren hangen. Triest hoor.
Zoiets kan je beter maar niet zien.

Dick.

Anne_

Getsie, op vakantie in Portugal was er ook zo'n klein vogeltje dat nog niet kon vliegen. En daar bestaat helemaal niet zoiets als een vogelopvang. Hij zou zeker sterven zo in de hete zon... Het enige wat we toen konden doen was om hem maar in de schaduw te zetten... Ik hoop dat hij niet al teveel geleden heeft voordat hij stierf.... :(

KoRnagirl

aah kei zielig!!! waarom ging niemand em redden dan???
bij mij was ook zoiets een keer in de tuin,
een mama merel had een baby merel in de mond, want er waren duiven ruzie aan het zoeken dus ze wilde haar kind beschermen en vloog ermee weg in de mond. Ze kon het niet meer houden en het jong viel uit haar mond zag ik vanaf een afstand, dus ik rende erheen maar het babietje was precies op het hoofd op de stenen gevallen -knip- en triest gezicht.

Tjah.. dat is net iets TE voor een forum ;)