Middelbaar

Gestart door Cutie_lover, april 12, 2006, 16:55:01

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Cutie_lover

Hallo mensen

Zoals vele misschien weten, ben ik twaalf. So what?! Kan je denken, maar 12 is ook dé leeftijd om naar het middelbaar onderwijs te gaan. Normalijk kom ik thuis uit school, doe ik Cutie eruit enz. Maar ik ben bang dat dat straks niet meer gaat.... (Geen tijd) Is het dan verstandig om een soortgenootje erbij te nemen...? Ik heb het al met mijn ouders daarover gehad, maar mijn ma zei nee om deze redenen:
*Meer rotzooi
*Dan is DEZE ( zo zei ze het echt! ) niet meer tam...

Van de bovenste wist ik dat het misschien wel zo kon zijn.... Wat is jullie advies...

Gr. Desperate Ingrid

Safrena

Hey Cutie_lover

Het zou inderdaad leuk zijn als je een vriendje zou bij halen voor je parkietje als ie veel minder aandacht krijgt ;)

Je zult er niet meer vuil of lawaai van hebben dat verschilt eigenlijk niet zo met een of twee
Ik heb hier vier meisjes in huis en behlave als ze een keer samen in de rui gaan heb ik echt niet meer vuil dan dat ik maar een en later twee dametjes had ;)

Je parkietje blijft ook tam hoor ;)
Mijn oudste meisje winnie is super tam en ondanks er nog drie bij gekomen zijn is zij nog steeds super tam ;)
Net als de andere parkietjes die nu ook lekker tam zijn

vele groetjes

Nina

Heey

Het is leuk om een parkietje erbij te nemen,
maar het is niet echt "nodig".
Ik zit nu al meer dan 3 jaar op de havo
en ik heb pas sinds een maandje of 2 een parkiet.
Zijn kooi hangt vol met speeltjes en elke ochtend eet ik samen met hem een appeltje
en als ik naar school moet, doe ik heel zachtjes de radio aan, zodat hij toch met iemand mee kan "kwebbelen".
Als ik thuis kom dan mag hij er meteen uit en met me spelen en dan krijgt hij iets lekkers.

Zo krijgt hij toch veel aandacht en met weekenden en vakanties natuurlijk extra!
Zoals het nu gaat, gaat het prima.
Ik zie dat hij gelukkig is, dus wat ik wil zeggen, je hoeft niet per se een vriendje erbij! 
Of je moet extreem veel vrienden hebben of sporten.. ;)

wend.Y#33;

heeey Ingrid
Je kan cutie ook alleen houden in de kooi ik heb luna ook alleen..
terwijl ik op 3 vmbo zit.. kben elke dag wel voor 3e thuis en dan heb ik alle aandacht voor hem..
opzich is een 2e parkietje wel leuk maar als het niet mag van je ouders kan je kan ook zachtjes de radio aanzetten..

groetjess wendY

Pam

Hallo Ingrid,

Sinds begin februari heb ik er ook een tweede bij. Ze hebben het heel erg gezellig met z'n tweetjes.

Een tweede parkietje maakt echt niet veel meer rommel dan eentje hoor. Volgens mij ligt het ook aan de vogeltjes zelf. Het kan best zijn dat 1 vogeltje zelf nog meer rommel maakt dan 2.

Okkie, mijn eerste, was tam toen Gijs erbij kwam en is nog steeds tam. Gijs is nu ook al zover dat ik kan zeggen: hij is tam.
Ik merk aan Okkie dat hij heel erg blij is met z'n nieuwe vriendje.

Groeten Pam
Toedels Pam en Willem