Het nieuwe parkietje/ plus aantal vragen..

Gestart door sasjuh, april 08, 2006, 18:34:12

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

sasjuh

Hoi Allemaal,

;D Jaa eindelijk foto's van mijn nieuwe parkietje en ook gelijk mijn 2e :
                                  Milow

Je spreekt het op zijn engels uit dus eigenlijk meilo  :P maar goed..
Dusty mijn popje heeft al kennis gemaakt via de kooi en van boven af haha en het gaat goed .. ze pikken wel een beetje naar elkaar maar heb gelezen dat dat allemaal heel normaal is en dat ze aan elkaar moeten wennen.. Maandag heb ik haar/ hem een week en ze was toen 6 weken..

Morgen gaat hij/zij haar/zijn eerste vliegvlucht maken.. en ik zorg dat de kamer vlieg vrij is  ;)


Nu heb ik vraagje: Moet dusty dan eerst even in de kooi blijven terwijl milow eruit komt? en milow is al handtam..

Of het een mannetje of popje is? is vast nog niet tezien maar toch maar een foto..
en de rest van de foto's komen in het fotoboek onder Dusty en Milow dus wie wilt kijken.. veel plezier  :P

Foto van neusdop:



[verwijderd door de beheerder]

aykoet

ik heb er een is ook percies zelfde kleur en ik denk zelf een mannetje maar wie weet ik weet noch niet zeker omdat ze zo jong noch zijn mara naar mijn keuze een jongetje

Sara

Wat een mooi parkietje :-*
Aangezien zijn neusdop me paars lijkt,ga ik voor een mannetje. ;)
Ik wens je veel succes met Milow. :D

Groetjes
Vele groetjes van een ex-grasparkietenbaasje (met heimwee) ;-)
Ook een pootje van Zoƫ en Fenna, mijn keeshondjes

sasjuh

OKej bedankt  :D

Ik weet het nog niet zeker natuurlijk en als het wat duidelijker word dan stuur ik wel weer een andere foto.. want soms lijkt het mij blauw en andere keer weer wat paarser :P haha

maar ieder geval bedankt voor reacties.. en weet iemand misschien de rest van vragen van het vliegen?

Ingrid

Hoi Sasjuh,

Ik zou Dusty ook gewoon lekker mee laten vliegen hoor. Je bent er zelf bij, dus mocht het niet zo gaan als zou moeten, dan kun je altijd nog besluiten Dusty in de kooi te doen.

Groetjes, Ingrid

sasjuh

Is goed  :)

Ik laat wel weten hoe het is afgelopen haha