Meer vriendjes?

Gestart door vBoven, mei 17, 2005, 18:59:49

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

vBoven

Hoi allemaal!

Ik zit al een tijdje te dubben om nog 2 parkieten aan te schaffen!
Jullie mogen mij helpen beslissen ;) !
Ik heb nu een koppeltje parkieten in een leuke voliere (zie foto). Ik ben benieuwd of de huidige bewoners het wel leuk zullen vinden als er nog 2 bij komen. En wat ik dan het beste kan kopen. Een koppeltje leek me wel weer leuk, maar ik weet dus niet of dat kan. Tijd heb ik zeker voor mijn parkieten dus dat komt zoiezo goed!

Ik ben benieuwd naar jullie reacties!



[verwijderd door de admin]

Jorijn

Je voilerre is er beslist groot genoeg voor ;)
Dus ik zou zeggen neem er 2 leuke parkietjes bij :D
Wil je iets met webhosting of een website op het internet? Grote kans dat ik het voor je kan regelen tegen een scherpe prijs. Bekijk mijn website op http://www.jorijn.com

Dick uit Aruba

Meer parkieten, meer vreugde!!! Hou wel in de gaten wat je gaat doen als je een paar dagen / weken op vakantie ga.
Petje af voor je enorme leuke volière.

Dick.

Jorijn

Inderdaad Dick.. Meer parkieten meer vreugde.. Op hoeveel zit je nou? :lol:

Inderdaad een hele leuke volere, Hier was dacht ik al eerder een foto collage over op het forum? Toen vond ik hem al leuk :D :P
Wil je iets met webhosting of een website op het internet? Grote kans dat ik het voor je kan regelen tegen een scherpe prijs. Bekijk mijn website op http://www.jorijn.com

vBoven

Ja klopt, maar kon hem niet meer vinden. Dus ter opfrissing nog even opgezocht ;)
Maar wat lijkt jullie het beste?

man/pop
man/man

Safrena

Hey Vboven

Je kan er man/man bij doen of man/pop.
Dat maakt niet uit
Maar geen pop/pop want dat heb je maar een man en drie popjes wat zeker voor problemen zal zorgen

vele groetjes

monkeyonline

Ik zou ook als ik zo'n grote voliere had meerder parkieten nemen..
Is een veel mooier gezicht en ook veel gezelliger :D
-knip- 2e keer, Dat regel je via een PB

vBoven

Citaat van: monkeyonline op mei 18, 2005, 22:38:03
Ik zou ook als ik zo'n grote voliere had meerder parkieten nemen..
Is een veel mooier gezicht en ook veel gezelliger :D
-knip- 2e keer, Dat regel je via een PB

Of op msn. Je staat immers in mijn lijst.

Ik laat hem staan.. Deze heeft nut ;) Al is hij wel een beetje off topic :P

vBoven

Ik kom net van de dierenwinkel vandaan. Moest er even wezen voor een cadeautje voor mijn vriendin. Uiteraard ben ik even naar de vogel afdeling gelopen. En toen was het gebeurd met me. Ik kijk in de hokjes en zie ineens hele mooie parkieten! 1 was bijna helemaal wit met een blauwe tint op zijn/haar vleugels. En er zaten nog een aantal zeer mooie parkieten tussen. Ik ga er snel weer langs om er 2 op te halen :D :D
Ik zal zo snel mogelijk voor foto's zorgen!
Maar zijn er nou voordelen om 2 mannen te kopen of is het beter om man/pop te doen. Ik wil namelijk ruzie voorkomen.

Sander

Safrena

Hey VBoven

Als je meer parkietjes wil is het heel belangrijk dat je  NOOIT meer vrouwtjes dan mannetjes  :wink:

Meer mannetjes is geen probleem of allemaal koppeltjes dat is ook  geen probleem :wink:

vele groetjes 

Tijnie

ik heb eigenlijk een vraagje voor iedereen met meer vogeltjes. Maken ze met z'n tweeen nou echt veel herrie of niet? We zitten er aan te denken een tweede te nemen. maar in hoeverre kan je nog gewoon communiceren zonder dat je over je vogeltjes heen moet schreeuwen :)

Tijnie

Ingrid

Hoi Tijnie,

Kijk even hier: http://forums.parkietenweb.nl/index.php?topic=279.0

Door de zoekfunctie te gerbuiken zul je nog meer topics tegenkomen die over 2 parkietjes gaan :wink:.

Groetjes, Ingrid