Drinken

Gestart door Sanne, mei 11, 2005, 19:25:12

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sanne

Hallo beste parkietenvrienden,

Ik heb even een vraagje over mijn parkiet Rocko. Ze drinkt de laatste dagen namelijk erg veel water. Ik weet dat er net een topic is geweest over dunne ontlasting maar ik vond het zo gek dat ze ineens zoveel begint te drinken.
Wat vinden jullie? Zal ik het nog even aankijken of is het noodzakelijk om morgen naar de dierenarts te gaan? En weet iemand misschien de oorzaak van dit plotselinge drinken?
In ieder geval bedankt!

Groetjes Sanne en Rocko

Jorijn

Hoihoi,

Welkom op het forum :)

De reden dat je parkietje veel drinkt kan verschillende oorzaken hebben..

Ten eerste kan het een sepia steen zijn, Deze worden door de dierenwinkels verkocht omdat het zout smaakt, Als een parkiet te veel zout binnenkrijgt gaat hij/zei veel drinken.. En dat is niet goed..

Er is hier ergens nog een topic die ik zo gou niet kan vinden diegaat ook over een sepia steen gaat. En zon steen is dus niet gezond.

Safrena kan je zoiezo al meer vertellen over veel drinken.. Het zal niet lang duren of zei antwoord hier ook op ;)
Wil je iets met webhosting of een website op het internet? Grote kans dat ik het voor je kan regelen tegen een scherpe prijs. Bekijk mijn website op http://www.jorijn.com

Sanne

Oke, natuurlijk alvast bedankt voor jou reactie maar ik heb al een tijdje geen sepiasteen meer in haar kooitje gehad dus daar kan het in ieder geval niet aan liggen.

Ik wacht even Safrena's reactie af!

Nogmaals bedankt  :)

Ingrid

Hoi Sanne,

Wat bertreft het vele drinken kan dat meerdere oorzaken hebben, bijv. nierproblemen.
Kijk ook eens hier: http://forums.parkietenweb.nl/index.php?to...msg3004#msg3004

Gr. Ingrid

Safrena

Hey Sanne

Veel drinken is iderdaad niet goed dat kun je beter even langs de dierenarst gaan.

Veel drinken wijst vaak op ziekte kijk maar even op de link die ingrid geeft meegegeven

vele groetjes

Sanne

Bedankt voor jullie reacties, Ik ga morgen met Rocko naar de dierenarts toe.
Even kijken wat we er aan kunnen doen. Ik laat het eventueel nog wel even weten!

Groetjes Sanne en Rocko