Extri-val

Gestart door Nadine, mei 11, 2005, 18:23:25

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Nadine

Hallo!! :D

Ik ben er net achtergekomen dat ze bij ons in het (andere) tuincemtrum dat extrival verkopen!! ik dacht van YES!! Maar toen zag ikd e prijs en dacht ik van ow ow,,, Dus nu is mijn vraag zit er ook al krachtvoer door heen?? want ze doen het op dit voer toch ook erg goed en alsikz e dan extri-val ga geven en ook nog krachtvoer apart word het een beetje te duur voor een midelbaare schoolier als ikke,,, :oops: (Moet het zelf betalen) Het leke mij namelijk dat omdat er alles inzit ik nietm eer apart krachtvoer hoef te kopen maar ik vraag het toch maar even!! :)

Ruudees

Ik neem aan dat je xtravital bedoeld, zoja, hier zit inderdaad zo beetje alles in. Dus extra krachtvooer hoef je niet meer aan te schaffen. Als je nu ook nog eens een stukje wortelof sla en Andijvie (onze parkietjes zijn helemaal idolaat van ijsbergsla) dan hebben ze genoeg vitamientjes binnen. Teveel groenvoer is ook niet goed, dus doe het met mate.

Safrena

Hey Nadine

Inderdaad als je bedoelt xtra-vital hoef je verder niks extra bij te geven want daar zit echt alles in dat je parkietje nodig heeft. :wink:

Verse groentjes en fruit en( een halve sliert per week) trosgierst mogen er wel extra nog bijgegeven worden.

vele groetjes

Nadine

Ja volgunsmij heet het wel zo ja,,, Oke bedankt dan ga ikd at aanschaffen zodra dit op is haha!! waarschijnlijk heb ik tegend ie tijd nog wel krachtvoer over mag ikd at ernog wel bij geven of word het dan teveel??

Nee hoor is niet nodig, XtraVital biedt al het basisvoer voor een parkietje ;)
Groetjes jorijn

Safrena

Hey Nadine

Als je parkietje xtra-vital geeft moet er geen eivoer of krachtvoer meer bij.
Anders zou dit teveel worden

vele groetjes