Heb een nieuw parkietje :D maar mag dusty uit de kooi??

Gestart door sasjuh, april 03, 2006, 14:22:41

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

sasjuh

Hoi

Ik heb een nieuw parkietje  :D ;D

Het is een heel lief parkietje:D maar ze is 6 weken en eet nu goed zelfstandig al 5 dagen.. en ze is al handtam  :D
Maar Ik heb nog een naam voor hem/haar.. vermoed een meisje maar is nog niet tezien.. maar mag dusty (mijn andere tamme parkiet) nu al uit de kooi? want die wilt er natuurlijk uit haha

Groetjes saskia

Safrena

Hey sasjuh

Natuurlijk mag je andere parkietje gewoon uit de kooi vliegen ;)

Veel plezier met je nieuwe vriendje en met dusty ;D

vele groetjes

sasjuh

Bedankt..

Ik ben druk bezig met een naam aan het verzinnen haha haar/zijn neusdop is wat blauwig dus ik denk een meisje maar dat ken je nog niet zien nu..

Groetjes.. foto komt snel :D

Hureyra

Hallo als je parkietje`s neusdopje blauw wordt.
Denk ik aan een mannetje  ;) ;)??!!!?
Maar ik weet het niet zeker.
Doei!!!

Annika

bij 6 weken een blauwige neusdop zal vermoedelijk inderdaad een popje zijn, alhoewel ik dan toch vaker lila gezien heb ... Bij een mannetje wordt de neusdop pas rond 3a4 maanden blauw  :-X
Veel plezier met je nieuwe huisgenootje !

Nina

Goh.. Toen ik mijn parkietje Kipje kocht, had hij een blauw neusdopje. Mensen van de dierenwinkel vertelde mij dat het een mannetje was. Hij zat in het hokje genaamd "Grasparkieten van het blok" dus ik ging er al van uit dat het nog een vrij jong vogeltje zou zijn. Ze hadden het over een "paar weekies", maar hij at al helemaal zelfstandig merkte ik (is me ook niks over gezegd, trouwens).

Vreemd, als ze pas een blauwe neusdop krijgen na 3/4 maanden en die van mij had het al toen ik 'm kocht! De neusdop is geenszins veranderd, nog steeds blauw dus. Groetjes!