vandaag parkietje aanschaffen??

Gestart door sasjuh, april 03, 2006, 11:46:48

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

sasjuh


Hoi hoi

Ik had een vraagje want weet zelf niet wat het beste is..
Ik ga een vriendje voor mijn parkietje dusty (pop) kopen maar de vraag is wanneer? Ik heb nieuw werk gekregen en ben daarom binnekort hele week werken.. ik ben er savonds wel en mijn ma is ook heel de dag thuis dus veel aandacht tekort zou zij niet krijgen, maar toch wil ik een nieuwe vriendje voor haar.

Maar wanneer is nou het slimste om het nieuwe parkietje tehalen? Ik zou misschien vandaag kunnen kijken, want de kooi heb ik al (net grotere kooi gekocht, en daar is dusty al aan gewend) en heb ook een andere kooi voor de eerste 2 weken.

Ik moet woensdag beginnen en ben vandaag en morgen hele dag thuis en verder savonds, maar als ik het nu doet dan kan ik nog even bij het nieuwtje blijven en gerust stellen enzo.. Het zou ook in het weekend kunnen maar dan moet ik die week erna hele week werken.. nu pas woensdag en dan is het maar drie dagen en weer weekend.

Haha heel verhaal.. Maar wat is het beste?

In de buurt waar ik woon hebben ze nog geen jonge parkietjes.. maar dusty was ook al 4 maanden toen ik haar kocht en er zijn nu wel parkietjes van 3 maanden, en ik weet dat een jong parkietje makkelijker tam is temaken maar bij dusty is het ook gelukt dus dan maar gewoon een van paar maanden? of wachten tot een jonkie?

Het gaat mij erom dat dusty dan buiten mij ook nog een ander vriendje heeft voor overdag, want is leuker voor haar..

Uit de kooi mag ze de hele dag, alleen savonds wilt ze niet echt  :D en er is hele dag iemand thuis..

Wat is het beste  :P

Zo heel verhaal :P maar ik hoor het wel .. alvast bedankt

Groetjes sasjuh

Safrena

Hey sasjuh

Of je een jong parkietje neemt of een iets ouder parkietje deze keuze is helemaal aan jou ;)
Voor je parkietje zelf maakt de leeftijd niks uit

Je kan inderdaad vandaag nog een parkietje bijhalen omdat je nog twee dagen thuis bent en dan maar drie moet werken zodoende toch weer een weekend thuis bent  ;)
Zo zou ik het persoonlijk ook doen
Echter ook deze keuze ligt geheel aan jou

vele groetjes

sasjuh

#2
Okej dan word het dat  :D

De keuze ligt aan mij, maar ik vind het wel belangrijk wat het het beste is voor mijn parkietje(s) haha daarom die vraag maar dan mag er een slotje op  ;)

Groetjes en bedankt  :D

Oke, een juiste beslissing en bij deze een slotje . Gr. Ingrid