Nog een parkiet

Gestart door goofy, mei 08, 2005, 10:18:21

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

goofy

Hoi.

Na een half jaar ongeveer voor goofy en whoopie wil ik er in juni nog een parkietje bij nemen zal dit kunnen?

Want dan krijg ik er nog 1 voor mijn verjaardag van mijn nicht , maar het mag niet van mijn vader en moeder dus daarom doen we het stiekem...

Volgens mij kan dat nog wel of niet?

Kuslar

HI dylan

Dat zal wel lukken hoor want ik heb sinds 2 weken een 3e parkiet en het gaat fantastisch met z'n drieeën.

Kijk maar op deze pagina en daar zie je ze met z'n drieeën:

http://www.parkietenfreak.nl/r-fotoparkietenpret8.php

goofy

Dankjewel voor de reactie  ik dacht al dat het wel kon maar ik dacht... toch maar voor de zekerheid even vragen. ;) ;) ;)
Ik moet wel zeggen goofy en whoopie maken zo`n herrie dus dat zal nog wel erger worden :P :P :P

Wat een leuke parkietjes heb jij. ik wil ook graag een witte of een gele vind ik ook heel mooi
Nog veel plezier met je parkieten

Safrena

Hey goofy

Het kan inderdaad. Maar hou je nieuwe vriendje toch in het begin liefst een tijdje apart in een kooi zodat de parkietjes rustig aan ekaar kunnen wennen :wink:

En met toestemming van je ouders natuurlijk


vele groetjes

goofy


Parkieten-Freak

Ik zou het niet doen. Als het van je moeder en/of vader niet mag moet je dit zeker niet stiekum gaan doen.
Dit is vragen om problemen.
Als je moeder net zo zou reageren als ik zou doen, dan zou je nichtje de parkiet terug moeten brengen daar naar waar die vandaan kwam.
Doe dit dus niet. Schaf alleen een nieuw parkietje aan als je vader en moeder het goed vinden.
Bovendien vind ik 2 of 4 parkieten een mooier aantal dan 3........


Jorijn

Inderdaad, Zo heb ik het een paar jaar geleden ook een keer gedaan, Ik wou een paar goudvissen.. Dus ik goudvissen gekocht.. Nou ik mocht ze mooi terug brengen  :lol:

Dit is maar een voorbeeld. Mocht je inderdaad 'stiekem' een parkiet erbij nemen is je kans verkeken op echt een parkiet erbij mogen..

Lekker afwachten en mischien nog maar wat doorzeuren ;)
Wil je iets met webhosting of een website op het internet? Grote kans dat ik het voor je kan regelen tegen een scherpe prijs. Bekijk mijn website op http://www.jorijn.com

michel

Wat parkietenfreak zegt vind ik ook niet doen als je ouders het niet goed vinden. Wat de getallen betrefd ik heb er 7 dat is oneven maar dat gaat prima.Je moet alleen zorgen dat je meer mannen dan popjes hebt. ik ken iemand die heeft er 5 3 mannen en 2 poppen en dat gaat prima dus indit geval als je er 3 wilt dan altijd 2 mannen en 1 pop andersom gaat zeker weten fout. :lol: