Beheer

Gestart door Dick uit Aruba, mei 07, 2005, 08:59:52

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Dick uit Aruba

Na diversen bezoekjes te hebben gedaan op andere grasparkietenforums (fora?), moet ik zeggen dat DIT forum veel beter beheerd / gemodereerd wordt.

Discussies worden "on tipc" gehouden en uit de hand gelopen taalgebruik wordt geknipt.

Ik heb ook het gevoel dat bepaalde adviezen gegeven zouden kunnen worden, maar niet gegeven wordt, vanwege de jeugdige forumleden die misschien niet goed met het advies kunnen omgaan. (?)

Bedankt beheerders / moderators voor jullie inspanningen, voor mij zijn jullie nummer 1.

Ik zou zeggen: HOUDEN ZO!!!

Dick.

Kuslar

HI dick

Je haalt de woorden uit mijn mond. Ik hoef verder niets meer toe te voegen. :D :wink: =D> =P~

Jorijn

Dankje Dick  :lol:

Ik vind dit forum ook nog het leukste.. En netste..In tegenstelling tot andere fora's die ik ken :roll:
Wil je iets met webhosting of een website op het internet? Grote kans dat ik het voor je kan regelen tegen een scherpe prijs. Bekijk mijn website op http://www.jorijn.com

Safrena

Bedankt Dick

Voor dit toffe en leuke compliment :D

we zullen met zijn allen zeker ons best blijven doen om dit forum zo te houden en iedereen te helpen  :P

vele groetjes

Parkieten-Freak

Bedankt Dick voor het complimentje!

We zijn af en toe wel eens een beetje streng misschien, maar we willen dit forum graag goed, overzichtelijk en leerzaam houden! :D
Mede omdat er veel jeugdigen onder de bezoekers zijn, letten we wat extra op het taalgebruik.
dingen die niet door de beugel kunnen worden geknipt....  :-#


Meltjuh

Ik ben het er helemaal mee eens Dick =D>
Nu zie ik dat ze op sommige forums zelfs kortwieken aanraden :-s

Fatih

Ik ben er ook mee eens. En van die forums waar ze kortwieken aanraden ben ik ook tegengekomen. :(