Nieuw forum

Gestart door Maur@, april 01, 2006, 18:21:32

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Maur@

Ik snap veel maar hier kom ik dus niet meer uit.

* Is er geen editfunctie meer bij je eigen berichten?
* En wie helpt me een image te plaatsen. Geen idee hoe ik een image geupload krijg naar het forum.

Ik zie in de help tekst in het forum dat er een wijzig en verwijder optie voor je eigen berichten is. Maar ik kan die dus echt niet vinden in mijn eigen berichten.


Berichtjes samengevoegd ;)
Gr safrena

Safrena

Hey Maur@

Je berichtje veranderen kun je door op het papiertje met potlood te klikken ;)

Foto's uploaden die een vrag moeten verduidelijken kun je doen onder je berichtje bij extra opties ;)

Vele groetjes

Maur@

#2
Nou ik ben echt blind denk ik, als gewoon lid hebben we volgens mij geen papiertje met potlood.

Edit sorry hoor, hahahahaha nu staat er bij dit bericht wel een potloodje, maar bij de andere berichten echt niet.

Ingrid

Hoi Maur@,

Het kan zijn dat de instellingen nog niet helemaal goed staan. Is een klusje voor Jorijn dus ;).

Groetjes, Ingrid

Meltjuh

Als iemand anders op je bericht heeft geantwoord kan je hem inderdaad niet meer veranderen. ::)

Jorijn

Citaat van: Meltjuh op april 01, 2006, 22:16:35
Als iemand anders op je bericht heeft geantwoord kan je hem inderdaad niet meer veranderen. ::)

Staat op de Todo lijst ;)
Wil je iets met webhosting of een website op het internet? Grote kans dat ik het voor je kan regelen tegen een scherpe prijs. Bekijk mijn website op http://www.jorijn.com

Maur@

Dank je wel voor de aandacht hiervoor.

Jorijn

Klopt, nadat er een reactie is geplaats kan een normaal lid zijn/haar reactie niet meer aanpassen, ergens is dit wel logisch natuurlijk.

Het is in ieder geval niet te veranderen jammer genoeg  :(
Wil je iets met webhosting of een website op het internet? Grote kans dat ik het voor je kan regelen tegen een scherpe prijs. Bekijk mijn website op http://www.jorijn.com