1 of 2 parkieten?

Gestart door The John, maart 31, 2006, 19:17:55

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

The John

Hallo,

Kan ik beter eerst 1 parkiet kopen en tam maken, en als hij tam is de volgende kopen en tam maken, of kan het gelijk al als je twee parkieten hebt?

De parkietjes in kwestie zijn nu net3 weken uitgevlogen.

Zou het een probleem zijn om ze (mits beiden tegelijk gekocht) dan nog tam te krijgen?

Is het überhaupt zielig om er maar 1 te nemen? Of maakt het niet uit als je veel met het beestje bezig bent?

Safrena

Hey The John

Welkom op het forum

Als je twee parkietjes wil kun je beter onmiddlijk allebei kopen zo kennen ze elkaar al en hoeven ze alleen nog te wennen aan jou en hun nieuwe omgeving

Ook twee parkietjes kun je heel goed tam maken al duurt dat iets langer dan bij een parkietje
Er zijn veel mensen die twee of meer tamme parkietjes hebben waaronder ook ikzelf ;)

Vele groetjes

The John

Citaat van: Safrena op maart 31, 2006, 19:22:00
Hey The John

Welkom op het forum

Als je twee parkietjes wil kun je beter onmiddlijk allebei kopen zo kennen ze elkaar al en hoeven ze alleen nog te wennen aan jou en hun nieuwe omgeving

Ook twee parkietjes kun je heel goed tam maken al duurt dat iets langer dan bij een parkietje
Er zijn veel mensen die twee of meer tamme parkietjes hebben waaronder ook ikzelf ;)

Vele groetjes


Aaaah dank je, maaruuh zijn er nog speciale methodes om twee parkieten tam te maken??? of is het gewoon hetzelfde als bij 1 parkietje?

Safrena

Hey The John

Dat is net hetzelfde als met een parkietje
Alleen meer oefenen en geduld ;D ;)

vele groetjes

The John

Citaat van: Safrena op maart 31, 2006, 20:36:22
Hey The John

Dat is net hetzelfde als met een parkietje
Alleen meer oefenen en geduld ;D ;)

vele groetjes

Tjonge wat zijn jullie snel met beantwoorden!!!! Heel goed van jullie  ;)

Nu nog even een vraagje, over een maand kunnen wij ongeveer in ons nieuwe huis, we hebben namelijk een huis gekocht en we schatten zo na anderhalf à 2 maanden helemaal klaar te zijn met het huis is het erg voor een parkiet om eerst een anderhalve maand aan het ene huis gewend te zijn en daarna weer te moeten wennen aan het andere huis?

Parkieten-Freak

Hallo the John,
Waarom staat mijn grasparkietje Croky in jouw avatar? :o


The John

#6
Citaat van: Parkieten-Freak op maart 31, 2006, 20:46:21
Hallo the John,
Waarom staat mijn grasparkietje Croky in jouw avatar? :o


Ik heb hem op google gevonden en vond hem leuk, ik ga vanmiddag een parkietje ophalen en zal de avatar dan gaan veranderen goed?

Issie van een geregistreerd member dan?

Parkieten-Freak is toch geregistreerd? ;)

Jorijn

Parkieten-Freak

Sterker nog, ik heb die foto zelf gemaakt :D
Je mag hem gerust laten staan hoor.


The John

Citaat van: Parkieten-Freak op april 01, 2006, 21:08:00
Sterker nog, ik heb die foto zelf gemaakt :D
Je mag hem gerust laten staan hoor.


Hahaha, binnenkort zal ik even een goeie foto van ons parkietje Pino bij mijn naam uploaden.  :D