Wij hebben een giraffe!

Gestart door Tjipie lover, mei 06, 2005, 19:54:14

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Tjipie lover

Wij Donder en Bliksem hebben op bevrijdingsdag een houten giraffe gekregen.
Hij is meer dan een meter hoog, misschien zelfs wel 1,60 m want hij is bijna net zo groot als ons baasje.
We moeten er eerst nog wel aan wennen hoor!
Jullie horen het wel van ons als wij er op hebben gezeten.
Ohja en ook hebben we laatst een touw gekregen met ijzerdraad erin, vandaag hebben we er nog 1 gekregen!
Ook hier hebben we nog niet op gezeten maar dat komt vast nog wel.
Snavelkusjes Donder en Bliksem!

juut_1974

hoi donder en bliksem,


Wat een bofferds zijn jullie zeg!!!
Als ik een beetje gewend ben dan wil ik dat denk ik ook wel.
Jullie vrouwtje moet er maar eens een foto van maken!!!
Een parkietenpoot van Ollie

Jorijn

Klinkt spannend zon hele hoge giraf.. Ik denk dat iedereen hier wel benieuwt is naar een foto ;)
Wil je iets met webhosting of een website op het internet? Grote kans dat ik het voor je kan regelen tegen een scherpe prijs. Bekijk mijn website op http://www.jorijn.com

Tjipie lover

Zal wel een x een foto maken.
Maar het zou het leukst zijn dat mijn vogels er dan op zouden zitten.
En als hij klaar is zou iemand van hier hem dan even voor mij willen verkleinen- want mijn bestanden zijn altijd veel te groot.
Snavelkusjes Donder en Bliksem.
Greetz Ank!

juut_1974

Als je de foto hebt en opstuurt verklein ik hem wel even voor je. ik wil je ook wel uitleggen hoe je het moet doen hoor, is erg simpel!!

Groetyjesssss

Tjipie lover

Ok thanks.
Ja ik wil het wel graag weten inderdaad maar dat bespreken we dan wel in een privebericht of heb je msn messenger.
Dan voeg ik je daar wel even toe!
Groeten van ons!

Tjipie lover

Jaaa eindelijk foto's van onze giraffe!!
Ohja er staat ook een foto van onze Tjipie paal bij, de paal aan de zijkant met de trappetjes enz en er hangen ook touwen vanaf de paal naar mijn plank, daar zit ijzerdraad in en kun je dus buigen naar alle kanten.
Kan ook bv in een voliere hangen!!
Snavelkusjes Donder en Bliksem!