badje met hooi

Gestart door marloes, maart 15, 2005, 15:26:17

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

marloes

onze parkiet badderd niet in zijn bad wel in de pan met aardappels als ik aan het schillen ben.
ik heb het badje gevuld met hooi hij vind dat geweldig

Safrena

hey Marloes

Welkom op het forum

Met de hooi moet je toch voorzichtig zijn hoor.

Hooi wordt zelden of nooit gebruikt voor parkietjes.
In heel uitzonderlijke gevallen in een broedhokje maar dat is echt heel uitzonderlijk.

Let ook wel op dat je parkietje niet tuusen de aardappelen klem komt te zitten  want hij/zij zou zijn pootje wel kunnen pijn doen.

vele groetjes

marloes

tja hij heeft geheel zijn eigen zinnetje,als hij geen eigen hooi krijgt steeld hij het bij de cavia.s uit het hok hij probeert zich dan door hun tralies te wringen wat maar half lukt. hij speelt uren met het hooi (lees hij gooit het hooi het zijn hele kooi en de wijde omgeving door)

Sonja

Hoi Marloes,

Ik zou wel voorzichtig zijn, als je parkietje zich door de tralies probeert te wringen bij de cavia\'s.
Ten eerste zou hij vast kunnen komen te zitten, en ten tweede zouden de cavia\'s hem per ongeluk misschien pijn kunnen doen.
Een parkietje lijkt misschien wel heel wat mans, maar het is en blijft een heel kwetsbaar vogeltje.  :wink:

Groetjes, Sonja.

(en Joepie en Pucky)

Carla

Tommy is niet verzot op water en zeker niet in zijn bad. Hij houdt veeleer van nen goeien zakdoek in zijn bad. Hij gaat er zelfs onder slapen. Mooi om te zien

Parkieten-Freak



(foto: uit het "dagboek van een jonge grasparkiet" deel 2)
Ook dat herken ik Carla:
Hier ligt mijn parkietje Croky onder een zakdoek in bad heerlijk te slapen hihihihihi :D
Hij was toen nog heel jong, tegenwoordig doet hij dat niet meer. Hij rommelt nog wel wat met die zakdoek in bad, maar meestal gebruikt hij zijn bad als preekstoel. Hij gaat daarin zitten kletsen en dat galmt zo lekker....... :P