toch eenzaam?

Gestart door Kuslar, mei 05, 2005, 17:01:14

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Kuslar

Hi allemaal

Zoals jullie weten heb ik 3 parkieten. Schatjes. Cabar en gulcan waren net een beetje verlieft aan het worden en daar was ik blij mee. Toen is karabas er bij gekomen. Cabar en karabas zitten nu de hele dag te kroelen en willen alleen maar bijelkaar te zijn.
Gulcan daar in tegen krijg nu geen aandacht van de 2 heren. Kan ze zich nu alleen voelen ondacks dat ze niet alleen is maar
geen aandacht krijgt van de heren. Ik vind het zo zielig. Ik wil haar wel aandacht geven maar ze wil alleen maar op de kooi blijven zitten.
Ze is wel gewoon levendig als anders er is niets veranderd aan haar gedrag alleen ze krijgt geen aandacht.
Wat moet ik nu doen?

Jorijn

Hoi,

Het zal denk ik niet zo zijn dat je parkietje helemaal genegeerd word :)
Parkieten zijn groepsdieren en zullen dus altijd wel met elkaar omgaan.
Ik zou je er niet zon zorgen over maken. ;)
Zorg er wel voor dat er altijd genoeg speeltjes in de kooi hangen :D
Wil je iets met webhosting of een website op het internet? Grote kans dat ik het voor je kan regelen tegen een scherpe prijs. Bekijk mijn website op http://www.jorijn.com

Kuslar

Hi

Ze komen echt helemaal niets te kort. Genoeg eten en drinken, genoeg speeltjes waar ze helemaal gek op zijn.
Af en toe trosgierst en een fruitstick. Zeker elke dag een stuk brood waar ze ook helemaal gek op zijn.
Echt waar ze komen helemaal niets te kort. Ik doe me best om ze naar hun zin te krijgen :wink:

Het is altijd leuker al ze met een even aantal zijn zo heeft ieder een speelvriendje
gr safrena