zwembadje

Gestart door rutgerpol, mei 04, 2005, 10:07:39

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

rutgerpol

ik heb een zwembadje voor mijn parkietjes gekocht maar ik vroeg me af of het water warm of koud moet zijn?
ik heb ook een schommeltje gekocht maar daar kijken ze niet naar om... :(

bedankt!

Jorijn

Het water in een badje mag niet de hoog zijn, Maar dat is vanzelfsprekend ;)
En je doet er gewoon louw water is, daarna zal het afkoelen naar kamer temperatuur en dat is zoiezo ook goed ;)

En laat het schommeltje er gewoon inhangen, Dit komt vanzelf ;)
Wil je iets met webhosting of een website op het internet? Grote kans dat ik het voor je kan regelen tegen een scherpe prijs. Bekijk mijn website op http://www.jorijn.com

Safrena

Hey Rutgerpol

Het beste is het water op  kamertemperatuur.

Laat het schommeltje nog maar wat hangen in hun kooitje het is nog maar net nieuw en moeten eraan wennen dat komt wel als ze het schommeltje ontdekt hebben en er aan gewend zijn

vele groetjes

Hihi jorijn je was me net voor :wink:

deborah

Haha dat badje vinden de mijne erg lekker!
Ik heb het schommetje voor het badje hangen, coco gaat eerst schommelen en vanuit de schommel neemt ie een duik in het bad.
Ik doe er zelf lauw water in, meestal iets warmer dan lauw. Voor dat ik bij mijn kamer ben is het al afgekoeld en voor ze erin gaan is koud.

mirjam

Joep heeft ook een schommel. De eerste 2 dagen keek hij alleen maar onwennig naar de schommel,  maar sinds hij ontdekte dat het best leuk is, is het wel 1 van zijn favoriete speeltjes.

Een badje daarentegen vind hij niks aan. Hij is er nog nooit ingeweest alleen als het leeg was en ik had er wat gierst ingelegd, maar als er water in zit gaat hij er niet zin.

Groetjes Mirjam

rutgerpol

hoelang laten jullie het badje hangen'? laten jullie het gewoon de hele dag hangen of alleen op een bepaald tijdstip en dan ook maar een bepaalde tijd?   :P

Parkieten-Freak

Hier hangt het bad altijd aan de kooi, er zit alleen een zakdoek in ipv water.
Croky wenst te douchen onder de keukenkraan.
Het bad gebruikt hij als een soort preekstoel: hij gaat erin zitten praten.

Ik zou een badje gevuld met water enkele uren aan de kooi laten hangen, en weghalen zodra het avond wordt.
Anders loop je kans dat hij net voor het slapen in bad duikt en dat is niet goed.
De parkiet moet helemaal droog zijn voordat hij gaat slapen.