Betere Kleurslagen Foto's

Gestart door thexfile, maart 28, 2006, 10:13:00

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

thexfile

zoals sommige weten ben ik als een bezetenen op zoek naar variaties in kleurslagen , gewoon om te weten welke er nu zijn en hoe ze heten....

nu kwam ik op mijn zoektocht naar een "dominant bont witbuik hemelsblauw"  deze site tegen.

ik dacht gelijk ook aan jullie omdat dit voor ander tog allicht ook intresant kan zijn.....

de foto's zijn tog wat anders en voor mijn gevoel zijn het er meer ook.

hoop dat jullie er wat aan hebben.

groetjes felix


kleurslagen foto's

bo22

het zijn inderdaad mooie fotos! :D

Hier heb ik eindelijk het soort kunnen vinden waar mijn parkietje polly bijhoort! :lol:

bedankt!

Annika

ik vind het maar moeilijk, het zijn er zoooooooveeeeeeel  :blink:  :lol:

Maur@

#3

Mariëlle S

Ik heb blijkbaar twee hele bijzondere :-\ vogeltjes, ze staan er allebei nl. niet bij. hihi :D

Er staat nl. helemaal geen albino tussen (of ik heb niet goed gekeken) en die andere ook niet (waarschijnlijk geelvleugel met 50% opgebleekt)  ???

Wel leuk om te zien al die verschillende kleuren

Trippy

Albino's staan er wel in als ik me niet vergis ;)

Sara

Mijn Pucky(zie avatar) lijkt er ook niet bij te staan,en Noah lijken er ook niet bij te staan,maar als ik zo bij alle foto's kijk denk ik dat het iets met bont en witpen is ofzo..
Er zijn wel erg veel mooie,verschillende kleuren van grasparkieten hoor!
Vele groetjes van een ex-grasparkietenbaasje (met heimwee) ;-)
Ook een pootje van Zoë en Fenna, mijn keeshondjes

jorinda

Citaat van: Trippy op december 08, 2006, 19:58:27
Albino's staan er wel in als ik me niet vergis ;)

heb ook gekeken naar albino omdat ik er ook 1 heb maar er staat alleen een Geelmasker albino bij
dus een hele witte is nie te vinden jammer genoeg
kuzz jorinda

Kleintjes

Mooie foto's. Goed gepuzzeld Felix  ;D

Schijnbaar is mijn dametje Silly ook iets aparts, kan niks vinden wat op haar lijkt :P Kruumel is al net zoiets, ik weet dat hij geelmasker blauw is of beter gezegd was, maar hij is nu geelmasker groen MET blauwe buik  ;) Hij was niet kleur-echt toen we hem kregen, na de rui en z'n eerste bad begon hij te verkleuren, niet kleur-echt of te heet gewassen hihihi  :-X

Zal eens kijken of ik goeie foto's van die 2 kan vinden, wellicht dat iemand me kan helpen met hun.

Nogmaals: Mooi puzzelwerk Felix ;D

Groetjes en liefs van ons aan jullie
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Mars

Kruumel is dan een blauw parkietje met een geelmasker type II dat in het lichaam doorloopt. Dus het lijkt groen, maar is in feite geel met blauw.

Groeten Marcia
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

Kleintjes

Hoihoi,

dankje Marcia, is dat 'te heet gewassen' mysterie ook meteen verholpen  ;)

Ik zal eens gaan zoeken of ik 'n mooie foto van Sil kan vinden, ze heeft zo veel kleueren dat 't niet uit te leggen is hoe die nu zitten en hoe ze er uit zien. (even stiekem gebruik maken van dit topic (sneaky me hihi)). Wellicht dat er meerdere mensen ook zo;n bont boefje hebben, als die er enigszins uit zal / zullen zien als Sil dan zijn er meerdere ineens wat wijzer hihi.

Nogmaals, mooie foto's. Ik had ze al eens willen melden hier maar de link was spontaan verdwenen  :'( (Bleek dat de PC 'n worm had die na 3 maanden uitgeschakeld zijn weg was gelukkig... 3 maanden zonder pc..dat is 'n eeuwigheid!!)

Sorry, weer on-topic: Er is nog zo'n site met vele mooie en duidelijke foto's van kleurslagen. Zal eens op zoek gaan en de link plaatsen (no worries; pc is gezond).

Groetjes en liefs van ons aan jullie
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Cropje