Oke Ik Durf Het Haast Niet Te Vertellen

Gestart door Maur@, maart 27, 2006, 21:02:38

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Maur@

Een ander koppel, de aanvliegparkiet, in juli vorig jaar aan komen vliegen, Carlos genaamd. Oeps foute naam voor een dame en Angel het mannetje, waarvan we steeds hebben gedacht dat het een vrouwtje was gezien de neusdoppen, hebben vandaag hun eerste ei gelegd. De luchtvochtigheid is 60, ze krijgen al weken extravital met extra vitramnine van de dierenarts. Ze zitten in hun eigen kooi, zonder de andere 6 om zich heen. Gaan jullie voor ons duimen. Dit is nestje drie hier in huis en hopen en bidden dat deze goed gaat.

Ingrid

Hoi Maur@,

Spannend hoor! Ik zal duimen dat het deze keer goed zal gaan :).

Groetjes, Ingrid

Sonja

Hoi Maur@,

Tuurlijk gaan we voor je duimen! ;)
We hopen met je mee dat het deze keer allemaal wel goed mag gaan.

Groetjes, Sonja.

Parkieten-Freak



Chantalleke

Ohhhh spannend hoor! Wij duimen met je mee dat het dit keer fantastisch verloopt!

Annika


Maur@

Vanmiddag zat ik even met Angel te kletsen door de tralies heen. A.s. paps is een beetje eenzaam en vraagt echt aandacht aan me. Ik hoor wat gepiep in het blok en wist gewoon dat ze, is inmiddels omgedoopt in Carla, haar tweede ei aan het leggen was. En ja hoor nummer twee ligt. Wel grappig dat gepiep heb ik nooit bij Ivory gehoord als ze haar eitjes legde, of ik was toevallig niet in de buurt. Maar het klonk best wel als een zware klus. Zo lief om te horen.

Maur@

Jeetje zoveel heeft Ivory er nog nooit gelegd, er liggen 5 eieren. En ik moet het niet wagen in het blok te kijken want ze duikt als een "moedereend" onmiddelijk om de eieren. Wat lief. O wat duren 18 dagen lang. Ik ben zo ontzettend benieuwd of deze leg goed gaat. Duimen jullie nog steeds een beetje mee?

Kleintjes

Hoihoi,

Wat spannend zeg!

Ga er maar vanuit dat we nog steeds duimen voor jullie allemaal  :D.

Ben benieuwd hoe 't allemaal verder gaat, dus dit topic blijf ik nog wel 'n hele tijd volgen ;)

Veel succes!!!

Groetjes en liefs van ons aan jullie
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Maur@

Alles gaat nog steeds geweldig. 2 absoluut bevruchte eieren heb ik gezien, verder wil ik niet storen in het blok. Carla zit van de 24 uur er 23 en 50 minuten in het blok. En weten jullie wat ik zo leuk vind, mijn zus attendeerde mij erop. A.s. weekend is het pasen, we krijgen dus met een beetje mazzel "paaskieten".

Sonja

Hoi Maur@,

Goh wat spannend allemaal! :D
Fijn dat het allemaal zo goed gaat!

Ik ben reuze benieuwd hoor, naar jullie kleine paaskuikentjes straks! ;)

Groetjes, Sonja.

Meltjuh

Ik hoop dat alles nu goed gaat Maur@ ;D
We hebben dan wel binnenkort een babyboom  :D

smartie

Echt leuk! Ik duim dat alles goed gaat. Enne, paaskuikens zouden wel heel erg leuk zijn! Als de kleintjes geboren zijn dan horen we het hier wel... en natuurlijk wachten we met smart(ie) op de eerste foto's! Fijne paasdagen iedereen!

Daisy1988

ik had bijna een paas parkietje :( maar het ei is vandaag al uitgekomen ..
jammer :P

Tjipie lover

Toch gefeliciteerd met je kleine parkietje.
Maby krijg je nog een paas parkietje!!!
Veel plezier met de jonkie's.
Groeten Ank.

Daisy1988

presies er liggen nog 2 eieren er is nog hoop  :P :Ph

Maur@

Hier nog niets. Maar ik bedacht me ook, als de eerste niet bevrucht waren en bijvoorbeeld nummer 4 en 5 wel dan kan ik nog wel even wachten.