Vandaag De Kooi Halen

Gestart door sasjuh, maart 25, 2006, 10:24:14

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

sasjuh

Hoi

Over 2 uur ga ik mijn nieuwe kooi halen.. als alles goed gaat natuurlijk en de kooi nog goed is.. en daarna de kooi eerst ontsmetten natuurlijk  ;)

Ik ben zo benieuwd hoe dusty er op reageert  :D  en heb ook al een nieuw speeltje erbij gekocht en de oude mogen er natuurlijk ook weer in  :D en volgende week vrijdag even nog een keer naar de kweker bellen want hij had al een nestje zitten en dan moest ik terug bellen om te kijken of ze al weg konden ..

Ik vind het zelf heel leuk dus ik denk laat ik het maar in het forum zetten.. maar zijn er nog belangrijke dingen waar ik op moet letten als ik de kooi heb/haal ??

Groetjes saskia

aykoet

leuk voor de parkieten hebben ze een grotere kooi dan voorheen ik ga ook binne kort een neiuwe kooi halen en een neiuwe parkiet.

leeuwarden

Hai Saskia,

Ik heb een 'doos'kooi.Zo heet het geloof ik. Geen ronde kooi maar een soort vierkante, niet helemaal vierkant en de spijlen zijn horizontaal en niet verticaal omdat parkietjes nogal graag klimmen.
Misschien heb je het ook wel allemaal gelezen op de website want daar staat ook enorm veel informatie.
Groetjes judith

Parkieten-Freak

Mooi, ik denk dat de kooi gehaald is, met alles erop en eraan.
Zal ik hier maar een slotje op zetten dan?
Daar gaat ie:
*klik* :)