Kapot Vriezen?

Gestart door cicinioh, maart 15, 2006, 20:48:03

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

cicinioh

hey

men parkiet (pop) heeft nu allemaal veerkes op zen buik weg, men bompa zegt da da is van broed plekken. IK zie die ook niet meer zo vaak (zit bijna altijd in zijn nestje) Dus ik denk wel dat zij eitjes heeft gelegd.

Maar nu is mijn vraag... Zullen die eitjes niet kapot vriezen? ik heb een buitenvoliere (ik heb plexyglas er voor staan, er staat dus geen wind op ofzo)

grtz

Safrena

Hey cicinioh

Veertjes weg op de buik, Kale plekken  :unsure:
Broed je parkietje dan zoveel ???

Nomaal worden popjes niet echt kaal bij het broeden.

Maart-april is het begin van de broedperiode ondanks het best nog wel een beetje koud is en dan voornamelijk 's nachts.

Vermits het momenteel niet meer vriest lijkt het me geen probleem.

Echter hou het een beetje in het oog moest het echt nog te koud worden kun je eventueel een beetje warmte in de voileren bij zetten.

Vele groetjes

Annika

oe koud nou nog buiten lijkt me. Vooral omdat het dit jaar echt langer duurt dan normaal.

Die broedplekken heeft vledder ook als ze broedt, maar niet helemaal kaal. Het lijkt soms in het midden alleen een beetje zo, omdat alle veertjes opzij zitten (soort scheiding in het midden)

Carla

Hier blijft de warmtelamp in de voliere nog even branden en mijn pietjes lijken het echt te waarderen. Ze troepen gestee samen dicht bij de lamp.