Temperatuur

Gestart door bo22, maart 14, 2006, 15:37:55

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

bo22

vraagje?

Wat is de iedeale temperatuur in de kamer voor me vogeltjes?? :huh:

Sonja

Hoi Bo22,

Het belangrijkste voor je vogeltjes is dat de temperatuur constant is.
Hier in de kamer is het altijd ca. 21/22 graden.
Iets kouder is ook niet erg, als je er maar voor zorgt dat de temperatuur niet teveel schommelt, want dat is niet goed voor ze. Ze kunnen dan veel en onregelmatig gaan ruien.

Hier kun je meer lezen:

http://forum.parkietenweb.nl/index.php?sho...&hl=temperatuur

Groetjes, Sonja.

Nina

Oh, nu ik dit heb gelezen heb ik ineens ook een vraag..

Bij mij is het rond de 20 graden de hele dag door, maar 's nachts móet mijn raam een kiertje open en de verwarming gaat uit. Dat zijn onze huisregels en als ik mijn raam dichthoud kan ik daar klachten van krijgen. Maar kan mijn parkiet klachten krijgen, als het 's nachts ong. 16 graden is? Ik doe 's avonds sowieso een fleecekleed over zijn kooi tegen het licht en de kou.

Groetjes!

cicinioh

CiteerOh, nu ik dit heb gelezen heb ik ineens ook een vraag..

Bij mij is het rond de 20 graden de hele dag door, maar 's nachts móet mijn raam een kiertje open en de verwarming gaat uit. Dat zijn onze huisregels en als ik mijn raam dichthoud kan ik daar klachten van krijgen. Maar kan mijn parkiet klachten krijgen, als het 's nachts ong. 16 graden is? Ik doe 's avonds sowieso een fleecekleed over zijn kooi tegen het licht en de kou.

Groetjes!
[snapback]24156[/snapback]

De parkieten wennen daar aan, ik heb een buitenvoliere met parkieten overdag +10 fzo en 's nachts -2 da schommelt ook wel.  De parkieten die wenne daar wel aan geen schrik.