Parkieten Geluiden!

Gestart door Nina, maart 13, 2006, 16:42:03

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Nina

Hallo allemaal,

Ik heb hier op het forum gelezen dat veel mensen vogelgeluidjes voor hun beestje zoeken, maar er geen echte parkiet bij zit. Iemand heeft voor mij gezocht en heeft het gevonden. Ik heb het zelf nog niet maar binnenkort wel. Dus áls er iemand interesse heeft, wil ik het wel mailen..


Bij nader inzien, moet er toch nog wat info bij..

Het is een audio-bestand, die je dus op een cdtje kunt zetten. Kipje reageert er erg op, heel leuk om te zien  :)

groetjes


Berichtjes samen gevoegd
Dit kun je ook zelf doen
door op de edit knop te klikken ;)
Gr safrena

bo22

lijkt me heel leuk

Ik heb nu een dvd met een birdcage maar daar ziten geen parkietjes bij, nu doen mijn japie en polly iedere keer kanariegeluidjes maken! echt grappig.

hoe kom ik aan jou geluidjes??
alvast bedankt! :P  :D

Nina

Heey,

Ja het is echt leuk, Kipje gaat helemaal los!
Als je je e-mail adres zou willen geven, wil ik het wel sturen maar zoals ik al zei: Ik heb het nog niet (wel op een cdtje) op deze pc staan. Binnenkort wel! :)

Groetjes!

bo22

#3
het is *knip* ik zie het wel verschijnen!! alvast bedankt! lijkt me echt leuk! :closedeyes:  :D

Mail adres verwijderd
om spam te voorkomen ;)
Je kan dit veiliger doorsturen
per pm aan betreffende persoon ;)
Gr safrena

nadine78

hallo Nina!
zou ik ook het bestand mogen ontvangen?
Ons parkietje, die we maandag hebben gekocht, zit stilletjes op zijn stok en durft zich amper te bewegen.. vind het zo sneu. Op internet is er niets te vinden met parkietengeluiden :(  Onzettend bedankt alvast!

xAnoeskax

Lijkt me leuk zo'n vogelgeluidje waar je parkiet op reageert. :D
Ik heb zelf een vogelgeluidje op mijn mobiel waar Spruitje ook aandachtig naar zit te luisteren.
Hahaa. Slimme beestjes die parkietjes. ;)

Moppers

#6
Binky is een echte kletskop.
Ik kon het niet laten er een minuutje van op te nemen. Toen ik het ze even later zelf liet horen, deed hij nog harder mee, en begon Deuntje ook te fluiten. Oh wat een gezelligheid!  :D

Net een minuutje gefilosofeer van Binky opgenomen en online gezet.
Tis een wav bestand, ongeveer 230 kb groot.
linky

(link vervangen, als het goed is doetie het nu wel)

Maur@

De link doet het, leuk hoor dat hoor ik hier de hele dag van 8 stuks.

Parkieten-Freak

#8
Citeer.......... Op internet is er niets te vinden met parkietengeluiden sad.gif Onzettend bedankt alvast!
Maar Nadine.......heb je nooit naar het filmpje van Fritz gekeken? :blink:
Die kwettert volop!


Mariëlle S

Dolby en Discy zijn helemaal weg van Fritz! Ze proberen zelfs in de boxen v.d. computer te kruipen :P Waar zit ie nou? Ik hoor m wel maar ik zie m niet  ???

Ze reageren inderdaad ook op opnamen van henzelf. Dus als je niets kan vinden op cd kan je altijd zelf nog wat opnemen. (evt. via je telefoon kan tegenwoordig ook heel makkelijk met een filmpje)

coca cola

Hallo Nina zou je het misschien ook naar mij toe kunnen sturen lijkt me zo leuk om het ook aan Bartje te laten horen.
En waar kun je ze van daan halen.

Nina

Tuurlijk stuur je email maar via PB  :)

Kiwi en Weepeetje

hahaha, ik heb vanmiddag een cd tje kekocht met vogel geluiden er op t was echt komisch. Weepee vond het heel leuk en ging mee zitten doen en Kiwi ging er keihard door heen zitten fluiten en roepen, volgens mij vond ie zijn eigen gefluit mooier :) maar het is echt wel een leuk idee nu hebben mijn lieffies ook een eigen cd :D

groetjes,
Sabrina

Sylva

#13
Hey! Ik heb een stuk of 5 geluisbestandjes, samen ongeveer 10 minuten van mijn grasparkietje Sylva. Hij vindt het echt super. Hij krijst keihard mee en probeert in de speakers te vliegen ;) :) Nu heb ik een vraag: hoe maak je daar een HTML-link van voor op je site (het zijn wav bestanden)???  En P.S. Wil je ze hebben? Stuur een dan even een pm.

Rode achtergrond verwijderd ivm leesbaarheid, tevens emailadres verwijderd ivm spam ;). Gr. Ingrid