Probleem

Gestart door wendy20, maart 12, 2006, 19:33:45

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

wendy20

ik ben pas geleden bij kennisen geweest en die hebben al een tijdje een parkiet hoorde ik ik ben zelf gek op parkieten want heb er zelf ook 2
maar goed ik kom daar binnen en kijk daar het mooie beesie en ik kijk er na en zie dat zijn ogen niet helemaal rond zijn het is net een chinees zeg maar ik vroeg aan ze hoe dat kwam toen vertelde ze mij het is ee chineese vogel :blink:  ik dacht bij me zelf zou wel ik ga dit uit zoeken nu weet ik niet of hij ziek is ik heb al hier heen gemaild en iemand zei dat hij vitamine te kort heeft meschien en ik probeer die vogel te krijgen het zit in een kleine kooi zonder vogel zand er in want dan wordt het huis vies het fluit niet mag niet rond vliegen
ik hoop die vogel te krijgen maar jullie moeten mij helpen om het lieve beesie weer vrolijk en beter te krijgen wie kan mij helpen

ginny

#1
Is het geen engelse grasparkiet, die zijn wat groter en hebben meestal spleetogen?


Edit://
Nee, Engelse parkieten hebben geen spleetogen. Geen enkele parkiet trouwens.
Gr. PF

kaboutertjes

CiteerIs het geen engelse grasparkiet, die zijn wat groter en hebben meestal spleetogen?
[snapback]23534[/snapback]


Hoi Ginny,

Wij hebben een engelse grasparkiet, en die is inderdaad wel groter, maar die heeft net zoals zijn kleinere soortgenoot, gewone ronde ogen.


Groetjes van Sylvia, Nanoe en Dippie

Parkieten-Freak

#3
Parkieten met spleetogen bestaan niet, wel parkieten die oogafwijkingen hebben ten gevolge van vitamine A gebrek:
http://forum.parkietenweb.nl/index.php?sho...c=1977&hl=macha