Kalender

Gestart door Kleintjes, maart 10, 2006, 23:15:57

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Kleintjes

Hoihoi!

Ik heb even n vraagje. Hoe kun je n verjaardag op de kalender zetten? 't Zou namelijk moeten kunnen volgens de beschrijving, maar als ik erop klik dan krijg ik 'n fout, dat ik niet ben aangemeld bv terwijl dit wel zo is.

Ik snap er geen hout meer van. :blink:

Kan iemand even n beetje text en uitleg geven? Die help-file word ik ook niet echt wijzer van hihi :huh:

Groetjes en liefs van ons aan jullie allemaal!!
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Ingrid

#1
Hoi Kleintjes,

Bij mij werkt het prima. Bij kalender ga je naar Add new event, de rest wijst zich vanzelf. Mocht het niet lukken dan wil ik jouw verjaardag wel op de kalender zetten? Stuur dan even een pb met gegevens.

Groetjes, Ingrid

Edit//
Jouw verjaardag staat al op de kalender, het is je kennelijk toch gelukt?

Kleintjes

#2
Hoihoi,
mijn verjaardag zal wel in november staan, maar ik had ook gezien dat sommige de parkietjes erop hadden staan.

Als ik op add event klik gebeurd niks behalve die foutmelding :blink:  :glare:

Raar... Maar ja, als de kalender niet meewerkt (of ik iets fout doe hihi) kan ik altijd nog n topicje plaatsen als er 1 jarig is  ;)

Toch nog bedankt Ingrid :thumbsupsmiley:

Groetjes en liefs van ons aan jullie

(Mijn hemel...typfouten is niks hihi)
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

smartie

Bij mij werkt de kalender ook niet. Ik krijg een melding dat ik eerst ingelogd moet zijn, wat ik uiteraard gewoon ben anders zou ik ook geen berichtjes kunnen posten...

Ingrid

Tja, dan is dat iets voor Jorijn ;).

Kleintjes

Ok..Ik ben echt n slaapmuts... Zit te slapen met de ogen open geloof ik  :blush:  :wha-smiley: .... Ik ben me net n blunder begaan.... Helemaal inde war met sommige namen :blush:
Ach ja... Stommiteitje op zijn tijd is wel leuk  :unsure:  :rolleyes:

Groetjes en liefs van ons aan jullie

PS Hoe weten jullie wanneer er n parkietje jarig is?
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses