3parkieten

Gestart door veronika, maart 10, 2006, 22:58:54

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

veronika

hallo allemaal

ik vroeg me eens af of 3parkieten het goed kunnen samen vinden .Want ik heb eens gelezen dat parkieten een partner kiezen en dan ermee voor de rest van hun leven samen blijven.Nu als er dus 3zijn kan er eentje niet bij de groep of kunnen ze met zijn drieen het goed vinden? zo niet dan kan ik altijd nog een parkietje bij kopen ,als ze maar gellukig zijn  :rolleyes:  :)  :D

smartie

Tja, ik zou zelf nooit voor een aantal van 3 kiezen. Zowiezo moet je zorgen dat je dan of 3 mannen hebt of 2 mannen en 1 pop, maar nooit meer poppen als mannen. Want de vrouwtjes kunnen dan gaan vechten om dat 1e mannetje. En dat schijnt er heftig aan toe te kunnen gaan. Zowiezo vind ik het wel zielig dat er 1 dan geen kameraadje heeft. Ik zou of voor 1 kiezen of voor een paartje. Maar niet voor een ander oneven aantal op 1 na dus!

veronika

maar ik weet dat het beter is om meer mannetjes te hebben ,daar heb ik al lang aan gedacht  ;) ik heb dus 1popje en 2mannetjes

dus als ik het goed begrijp is het beter dat ik nog een parkietje koop hé

bedankt voor je reactie :D

Safrena

Hey veronika

Persoonlijk vind ik het heel zielig als je er maar drie of vijf of ... heb dan zit er altijd eentje alleen terwijl de andere lekker zitten kroelen

Ik verkies daarom altijd een even aantal parkietjes

vele groetjes


veronika

Oke geen probleem ik koop wel nog eentje ,voor mij is dat helamaal geen probleem want hoe meer parkietjes hoe beter als ze maar gelukkig zijn   :) Maar wat ik raar vind is dat ze wel met zijn drietjes goed overeenkomen ,ze spelen de hele tijd samen en ze slapen alle drie bij elkaar op hetzelfde stokje .Kan het zijn dat ze alle drie maatjes zijn geworden ??

dumery

CiteerOke geen probleem ik koop wel nog eentje ,voor mij is dat helamaal geen probleem want hoe meer parkietjes hoe beter als ze maar gelukkig zijn   :) Maar wat ik raar vind is dat ze wel met zijn drietjes goed overeenkomen ,ze spelen de hele tijd samen en ze slapen alle drie bij elkaar op hetzelfde stokje .Kan het zijn dat ze alle drie maatjes zijn geworden ??
[snapback]23399[/snapback]

jup da kan goe zijn, zeer zeker en das tof dat zo is bij jouw parkietjes maar het kan nog altijd zijn dat er 2 "beter" overeenkomen dsu meschien nog 1 tje nemen als je het niet erg vind

veronika

oké ! :D ik zal er ééntje nemen

bedankt voor jullie reacties !