Bobby Is Dood

Gestart door JudithBronsgeest, maart 06, 2006, 18:26:19

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

JudithBronsgeest

Bah wat erg! Ik kom net thuis van het werk en ik zie mijn parkietje koko alleen op zijn favoriete stok zitten. Alleen zie ik zijn vrouwtje (Bobby) niet. Aangezien ze wel vaker op de boden van de kooi zit en een niet zo uitgesproken verenkleed heeft, denk ik nog dat ze "verstoppertje" aan het spelen is. Alleen wanneer ik goed kijk zie ik dat ze dood is. Bah, bah. Ze was net 1,5 jaar ofzo.

Vind dit echt niet leuk en ook voor Koko is dit erg. Ze waren dikke maatjes en allebei handtamme pratertjes.

Nu op zoek naar een nieuw maatje voor Koko. Zolang gaat hij in ieder geval bij mijn ouders logeren, die zijn vaker thuis en hebben ook een parkietje.

Wel vreemd, want ik hoor koko nog heel vaak "bobby kusje" zeggen....

maartje

Judith wat ontzettend erg,
vooral omdat het zo plotseling is.
Goed van je dat je een nieuw vriendje voor Koko wil halen, maar neem rustig de tijd. Het is niet niks nu je kletsende vriendinnetje er niet meer is.
Heel veel sterkte gewenst aan jou en Koko.

Ingrid

Hoi Judith,

Dat is verdrietig thuiskomen zeg.... Ik wens je veel sterkte met het verlies van Bobby :(.

Groetjes, Ingrid

Parkieten-Freak

Ook namens mij veel sterkte met het verlies van Bobby. Erg jammer..... :(


Sonja

Hoi Judith,

Och wat erg dat je Bobby moet missen. :(
Heel veel sterkte gewenst voor jou en Koko.

Groetjes, Sonja.

gipsy

Hoi
Heel veel sterkte met het verlies van Bobby
ook voor Koko

Sara

#6
Heel veel sterkte met het verlies van jou en Koko's maatje..Wat jammer dat Bobby overleden is.. :(

Groetjes
Vele groetjes van een ex-grasparkietenbaasje (met heimwee) ;-)
Ook een pootje van Zoƫ en Fenna, mijn keeshondjes

kaboutertjes

Veel sterkte met het verlies van je vogeltje Bobby

Sylvia

en een kroel van Nanoe en Dippie voor Koko

Hetty

Heel veel sterkte met dit verlies!!

Groetjes Hetty

riesje

hey Judith,

jeetje wat sneu voor jou en Koko. Ja je gaat je erg aan hechten. Mijn Clausje is voor 2 weken terug ook overleden :(  Dus ik kan me goed voorstellen hoe ellendig je je nu voelt. Ik heb nu sinds bijna een week een nieuw maatje en ik zou hem nu al niet meer kunnen missen!

Veel sterkte ermee!

Groetjes Richelle, Winky en Willem

smartie

Wat naar dat Bobby zo plotseling overleden is en zo jong! Heel veel sterkte gewenst van Pino en mij!

xxx

Pucca-Poekie-Roosje

geconteleert Judith

sara

Wat naar dat Bobby zo plotseling overleden
geconteleert Judith




Hureyra

Heel veel sterkte,
Ik vind het heel erg jammer voor je.
Doei  :(  :(

Irisje

Veel sterkte met het verlies van je vriendje.

groetjes iris

Maur@

O dat is zo rot dat ze dood gaan als je er ook nog eens een keer niet bij bent. Sterkte.

paul en pepper theirselves

ook namens mij (en pepper) heel veel sterkte.




mkabalt

:( we weten hoe je je voelt mijn eerste parkietje viel zo neer toen ik in de andere kamer was gecondoleerd gr margretha & billy  mijn eerste parkietje vond ik de volgende ochtend en het was nog dierendag ook sterkte cat & tony