Man Of Pop?

Gestart door Kaat, februari 26, 2006, 16:40:50

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Mila

Zouden jullie ook even naar Elvis willen kijken???
Ik begin steeds meer aan zijn geslacht te twijfelen  ;)

http://i69.photobucket.com/albums/i45/Mila27/DSC00061.jpg

In het begin was zijn neus toch echt blauw....

Maar het lijkt nu toch wel een dametje volgens mij.

Hij gedraagt zich in ieder geval wel als een vrouw, want hij is af en toe erg pinnig en heeft echt zijn nukken ;)

Ingrid

Hoi Mila,

Elvis lijkt mij een dame, de neusdop is beige ;). Dat haar neusdopje eerst blauw was kan best, maar dan was het waarschijnlijk rondom de neusgaatjes wit.

Groetjes, Ingrid

Mila

Jeetje Ingrid, wat leuk zo'n snelle reactie!

Nou, dan wordt het dus toch Elvina... of Elfje of eeeh ;)
Pricilla?


Ingrid

Ach welnee! Gewoon Elvis ;). Mijn Luna is een ventje, maar dat was nog onduidelijk toen ik hem zijn naam gaf. Ik heb dus nu gewoon een erg hip parkietje met een meisjesnaam: hij is metrosexueel, dat is tegenwoordig hot toch? :P

Kaat

#24
Citeerhij is metrosexueel, dat is tegenwoordig hot toch? :P
[snapback]24259[/snapback]

Wat is dat dan!?!?!  :unsure: Metrosexueel zijn betekent dat mannen durven uitkomen voor hun vrouwelijke kant ;).

Elvis is toch Elvis, hoor Mila. Zonder die naam "voelt" het toch niet als deze scheet van jou?!
M'n kleinste hummeltje heet Tommie, daar weet ik 't geslacht ook niet van. Maar 't blijft gewoon 'n tommie, ook al is 't een pop!!!

Groetjes,
Kaat

Simba01

Ik denk ook een mannetje. Mijn mannetje Bubba is nu ongeveer 6 maand en zag er ook zo uit.
Maar Ik heb ook een vrouwtje die is nu ongeveer 11 maand. Zei had in het begin ook een blauwe neusdop En in het begin dacht ik ook dat ze een man was.
Erg moeilijk allemaal. Dit is een fotovan mijn mannetje 4 maand oud

[verwijderd door de beheerder]