Welke Kleur?

Gestart door sasjuh, maart 26, 2006, 17:44:19

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

sasjuh

Hoi

Welke kleur is dusty precies? ik heb al op de site gekeken met alle kleuren.. ik dacht die van grasparkietonline..

maar zelf denk ik grijsvleugel hemelsblauw.. maar er zijn zoveel kleuren en zoveel verschillende parkieten dus ik vroeg me af wie er meer verstand van heeft dan ik?  :D

ps. en voor diegene die ervan wisten.. dusty is nog erg aan het wennen aan haar nieuwe kooi maar is er zeker wel blij mee en ik ook..  :D

alvast bedankt voor diegene die het weten en reageren  :lol:

sasjuh

#1
Hier komt de foto:

Klik hier

Parkieten-Freak

#2
Ik ga qua kleur ook voor grijsvleugel hemelsblauw. :)


sasjuh

Okej  :)

Dat dacht ik ook al tezien alleen er zijn zoveel kleuren en ook allemaal door elkaar bijv. cinnamon en opaline etc. alleen dat is weer wat anders  :P

Maar bedankt  :D hopelijk weet ik het van het aankomend vriendje voor dusty wel en anders kijk ik weer even op de site  :P

En even tussedoor snel een vraagje :
Ik kan vrijdag de kweker bellen of ze al weg kunnen bij de moeder want hij had al een nestje zitten maar is het dan verstandig om het (als ze vrijdag al weg mogen) niet vrijdag maar pas na het weekend tehalen .. omdat ik zaterdagavond hier een feestje heb? zodat het jonkie nog kan wennen en niet hoeft teschrikken als het wat drukker kan zijn?

Groetjes

Nadine

Ja ik denk inderdaad dat je het vogeltje beter pas na het weekend kan halen parkieten moeten altijd even wennen en de 1 doet er langer over als de ander.. en als dienou 2 dagen nodig hefet schrikt die zich dood! en dat kun je niet hebben natuurlijk ik hoop dat je daar zelf ook al voor was gegaan aangezien het al zondag is..

sasjuh

Het is pas volgende week ..dus aankomende zondag haha maar dat was ik ook al van plan tenzij iemand hier zei dat dat geen kwaad kon..

En dusty zelf moet natuurlijk ook wennen.. maar dan wacht ik dat weekendje wel want die paar dagen maken ook niks uit  :P  
en bedankt  :D