Gezocht Jong Parkietje

Gestart door douwe, februari 24, 2006, 17:31:40

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

douwe

ik zoek een vriendje voor mijn bijna 4 maanden oude grasparkiet. kleur of geslacht maken niet uit. leeftijd liefst na 6 weken maar iets ouder mag ook.

ik heb hem/haar het liefst gratis want ik hou niet zo van het kopen en verkopen van dieren het zijn en blijven levende wezens toch ;).

reacties graag van mensen die in de buurt van wijk bij duurstede wonen (prov. utrecht).

stuur maar een mail naar captainhotcow@hotmail.com

douwe

NoNNePoN

gratis gaat denk ik moeilijk
omdat diertjes toch ook eten enzo nodig hebben

Annika

Citeergratis gaat denk ik moeilijk
omdat diertjes toch ook eten enzo nodig hebben
[snapback]22132[/snapback]

hier sluit ik me aan, alhoewel je soms best advertenties ziet van mensen die hun jonge parkieten kwijt 'moeten', maar meestal zijn die dan wel al stukje ouder dan 6 weken.
Kijk anders eens op Marktplaats

douwe

dat is waar was ik even vergeten... nou hier dan de update:

k zoek een vriendje voor mijn bijna 4 maanden oude grasparkiet. kleur of geslacht maken niet uit. leeftijd liefst na 6 weken maar iets ouder mag ook.

ik heb hem/haar het liefst gratis want ik hou niet zo van het kopen en verkopen van dieren het zijn en blijven levende wezens toch ;).
onkosten van voer en dergelijken wil ik wel betalen

reacties graag van mensen die in de buurt van wijk bij duurstede wonen (prov. utrecht).

stuur maar een mail naar captainhotcow@hotmail.com

douwe

Annika

de meeste mensen/kwekers vragen gewoon een bedrag (E 6,-  -  E 12,50) en daar zitten dan al onkosten in.
Zelf vraag ik E 10,- wat ik een mooi bedrag vind voor een al handtam parkietje, de tijd die ik erin gestoken heb en voer etc.

maartje

he hallo,
ik ben het eens met annika, de gedachten om een dier te kopen, kan cru overkomen omdat het een levend wezen is.
Maar ik zelf heb er eerlijk gezegd wel geld voor over. Vooral als het parkietje gezond is en al tam! Er is dan al veel aandacht en liefde aangegeven, en als je dan een sommetje gaat maken gezien de onkosten, denk ik dat je zelfs duurder uit zult komen.
Geduld kost veel tijd! Tijd is geld! (om het economisch te beredeneren)
maartje


Cutie_lover

Het beestje gratis willen hebben omdat het een levend wezen is, vind ik een rare reden, sorry. Als je er iets voor betaald vind ik dat je juist laat zien dat je er wat voor over hebt...  ;)  Maar goed


Meltjuh

Ik ga onder toezicht van een ervaren kweker waarschijnlijk een keer een nestkasje bij tika en macho aan de kooi hangen... de vraag is of ze uberhaupt wel willen :rolleyes:
lukt het niet... jammer  :)

Misschien hebben mensen al interesse :D


ik ben het met Annika. je steekt er wel je tijd in door de beestjes al handtam te maken en dan komt voer er nog bij...
Ik vin zelf 10 euro nog heel netjes...

douwe

#8
t was inderdaad even een rare bevlieging aar je hebt van die mensen die ze wel eens gratis wegdoen, dus t viel te proberen leek me. maar inderdaad is een klein prijsje als 10 euro niet meer dan redelijk.

ik had er op dat moment niet bij stilgestaan dat er nog een hoop gebeurt is voordat je een beestje in huis haalt. van mij mag deze topic gesloten worden want hij is redelijk nutteloos ;).

bedankt voor alle nogal logische replies.;)

douwe

Bij deze dan *klik* ;) Gr. Ingrid