Eindelijk Vooruitgang

Gestart door Irisje, februari 23, 2006, 21:28:01

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Irisje

Hoi,

Ik heb niet echt een vraag, maar ik wil gewoon even heel graag mijn verhaal kwijt.
Vandaag was echt te gek met mijn gevederde vriendjes. Voor het eerst boekte ik vooruitgang met ze. Na weken mijn hand in de kooi te hebben gedaan, kwamen ze nu op mijn hand mee de kooi uit. Normaal gesproken waren ze alweer heel snel op een stok gesprongen, maar eindelijk vandaag niet. Nou ja alleen Puckie kwam mee naar buiten.
Puckie ging eerst wat rondkijken buiten de kooi. Ik heb toen zijn speelplaats bij hem neergezet en ja hoor daar kwam hij aan. Hij ging er in en ging daar ontspannen zitten tjilpen. Pietje werd daardoor zo nieuwsgierig dat hij al gauw zijn vriendje ging bezoeken. Ik mocht zelfs met mijn hand dichtbij komen om ze te aaien. Uiteindlijk na twee uur heb ik de speelplek voor de kooi gehouden en gingen ze weer in de kooi. Ik ben helemaal super blij en heb nu eindelijk het idee dat er vooruitgang in zit.

Groetjes van een happy Iris.

smartie

Goed zo! Geduld wordt meestal beloond!

Leuk om te lezen dat er zo'n vooruitgang is geboekt... ik hoop dat deze positieve veranderingen nog verder zullen doorvoeren!