Stikt Cutie

Gestart door Cutie_lover, februari 23, 2006, 21:08:12

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Cutie_lover

Allereerst Hallo iedereen :)

Ik zal maar beginnen met m'n verhaal. Cutie heeft Maïsachtig spul op de bodem zitten. Nou zit hij daar regelmatig aan te pikken, eet het nooit op... Of toch?! Laatst zag ik Cutie heel raar doen. Hij zat een beetje soortevan te gapen, alleen kon hij niet fluiten en toen dacht ik meteen: "O my god hij is aan het stikken!! Ik wilde hem laten drinken, maar dat lukte niet op commando... Nu heeft Cutie waarschijnlijk wat hij ook deed, hij is ermee opgehouden, en ik kan niks meer zien. Nu denken wij dat het komt door het grondbedeksel. Is het nodig om over te stappen? Want nu doet hij het niet meer....

Gr. van een desperado women.. (haha :D )

maartje

hoi Cutie lover,
parkietjes kunnen af en toe wat voer braken dat is normaal, maar als het stinkt en hij doet het vaak, kan het kropontsteking zijn. Misschien kun je met de zoekfunctie even zoeken of bij het thema "ziektes" kijken. stel dat je je echt zorgen maakt, ga naar een dierenarts!
maartje


Parkieten-Freak

Parkieten maken net als mensen "gaap" bewegingen, niets om je zorgen over te maken!


Cutie_lover

CiteerParkieten maken net als mensen "gaap" bewegingen, niets om je zorgen over te maken!
[snapback]22153[/snapback]

Ik denk dat jullie me iets verkeerd begrepen hebben, ik weet dat hij wel eens gaapbewegingen maakt, maar nu kon hij niet meer fluiten, zat doodsbenauwd te kijken... Nu denken wij dat hij bijna stikte in de bodembedekker: Dat maïsspul... nu wil ik vragen ofdat het nodig is om over te stappen...

gr.

Meltjuh

#4
Ik gebruik het zelf ook maar heb er geen problemen mee :)
Het lijkt me niet dat je parkietje de bodembedekking op eet maar zat er gewoon een zaadje dwars.
Het lijkt mij geen rede om over te stappen :)

Nadine

uhm.. Als het bij 1 keer blijft nergeer dit dan maar maar voor als het vaker gebuurt: Kan het niet zijn dat je parkietje astma heeft..?? als hij niet kan fluiten benauwt kijkt en alles..?? zover ik weet kan elk dier dat krijgen ik ken honden en paarden die het hebben ook katten dus lijkt mij dat een parkietje het ook kan hebben toch..?? Het schoot me zo te binnen maar als het bij die enne keer blijft is dit zeker het geval niet..!

jeroen

mijn vogeltje doet het ook eens in de zoveel tijd...... en is kerngezond

Cutie_lover

Oké bedankt allemaal....