Yes!

Gestart door josca, februari 23, 2006, 15:52:42

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

josca

Hoi allemaal,

Een aantal weken geleden vroeg ik hoe ik kon bevorderen dat Snoopy en Ricky vriendjes zouden worden. Ze vochten niet echt, maar Ricky werd wel vaak weggepikt door Snoopy. Ik heb toen de zoekfunctie over jaloers gelezen(had ik natuurlijk eerst moeten doen) :blush:  en zo Snoopy ook benadert.
De afgelopen weken zag ik wel vooruitgang. Ze konden nu samen van mijn  hand wat lekkers eten zonder dat Snoopy Ricky meteen wegpikte.
Vandaag zag ik ze voor het eerst snavelen!! Heel even maar, maar toch er is een begin. Ricky begint zich steeds volwassener te gedragen en ik denk dat het een mannetje is(Wat denken jullie? Ricky, de blauwe, is hier 12 weken).
En daar reageert Snoopy toch wel op. Het is zo grappig om te zien hoe Ricky steeds weer de aandacht probeert te trekken van Snoopy. :rolleyes:
Op de foto's lijkt de neusdop toch wel blauwer dan in werkelijkheid. Dan is de neusdop iets meer lila/rozeachtig.

[verwijderd door de beheerder]

Ingrid

Snoopy is de lutino? Dat is een popje. Het andere parkietje is een mannetje, als hij Ricky is dan is hij dus een ventje ;).

Groetjes, Ingrid

josca

CiteerSnoopy is de lutino? Dat is een popje. Het andere parkietje is een mannetje, als hij Ricky is dan is hij dus een ventje ;).

Groetjes, Ingrid
[snapback]22030[/snapback]

Hoi Ingrid,

Je bent mij net voor. Ik zag dat ik vergeten was om te zeggen wie Ricky is. Ik heb het bericht gewijzigd en even aangegeven wie, wie is.

groetjes Josca