Vliegt Steeds Naar De Ander

Gestart door amiga, februari 21, 2006, 19:03:14

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

amiga

heej heeejj..

ik heb 2 grasparkietjes, waarvan er 1 redelijk tam is, als ik de tamme uit zijn kooi wil halen vliegt hij meestal steeds terug :(
maar soms kan ik haar ook in 1 klap uit haar kooi halen en mee naar mijn kamer nemen.
waarom doet ze dit?? :huh:

Sonja

#1
Hoi Amiga,

Welkom op het forum! :)

Hoe lang heb je je parkietjes?

Dat je ene parkietje steeds terug naar de kooi vliegt, komt waarschijnlijk omdat ze bij haar vriendje wil zijn.

Hoe het komt dat je je ene parkietje soms wel mee kunt nemen, kan ik je eerlijk gezegd niet vertellen.
Als ik kijk naar mijn eigen parkietjes: die hebben ook de ene keer meer zin om bij me te zitten dan de andere keer.
Hebben ze geen zin, dan laat ik ze even met rust. Later komen ze vanzelf weer. ;)

Het leukste voor jouw parkietjes zou natuurlijk zijn dat ze lekker samen kunnen rondvliegen en spelen. Dus het beste kun je ook proberen om je andere parkietje ook tam te maken, zodat je ze gezellig samen mee kunt nemen naar je kamer! :)

Groetjes, Sonja.

amiga

ik zal het proberen om de andere parkiet ook tam te maken :) het zal niet makkelijk worden want ik heb hem al 6 jaar! terwijl ik het tamme parkietje 3 jaar heb.
maar toch bedankt!!

Cutie_lover

Je zou ook kunnen proberen (klinkt msschn hard) om even de kooi deur dicht te doen, even kijken hoe hij reageert...

Ingrid (cutie_lover)