Even voorstellen

Gestart door Kuslar, april 27, 2005, 15:09:43

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Kuslar

Hi allemaal

Mag ik jullie even voorstellen aan mijn 3e vrijgezelle en mooie parkiet. Zijn naam is karabas wat zwartekop betekend. Ik heb deze naam gekozen omdat zijn kop zwart is.
Ik kon het niet laten om deze in de winkel te laten. Het is een mannetje. Hoe oud hij is weet ik niet maar zijn neusdop is nog roze en de strepen op zijn kop zijn er nog (tot zijn neusdop dan).
Hij is nog erg bang, maar zoekt al contact met de andere 2 parkieten en kwetteren al met elkaar.
Ik heb zijn kooi naast die andere gezet.

[verwijderd door de admin]

Jorijn

Wat een mooi vogeltje!

Ik hoop dat je veel plezier zult beleven met je nieuwe huisgenoot ;)
Wil je iets met webhosting of een website op het internet? Grote kans dat ik het voor je kan regelen tegen een scherpe prijs. Bekijk mijn website op http://www.jorijn.com

Meltjuh

Wat leuk zeg!
In de dierenwinkel waar ik nu stage loop zit een klein parkietje die met de hand is groot gebracht hij komt op je vinger zitten en voelt zich erg op zijn gemaak. Ben verliefd op het beestje geworden maar ik denk dat ik mijn ouders niet zover krijg [-( erg jammer maar heb er natuurlijk al 2.

Kuslar

Hi

Ik hoefde het niet te vragen aan mijn ouders want ik woon samen. Mijn man wilde er geen 3e bij  [-X maar ik wel en heb hem toch gekocht. Mijn man kan nu toch geen nee meer zeggen :D :oops:

janet

Layla, gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst. Ga je dit parkietje ook weer handtam maken? ik wens je er veel succes en plezier mee!!

Janet

Kuslar

HI janet

Zeker weten dat ik hem tam gaat maken. Dan is hij veel leuker en
dan kan hij lekker bij zijn soortgenoten op de kooi zitten.
En bedankt voor je leuke reactie :D

gillian

Hallo,

Wat een lief parkietje zeg!
Veel succes met het tam maken  8)

deborah

K had alleen Coco en sinds gister heb k Sweety erbij! Het is een vrouwtje.

[verwijderd door de admin]

Parkieten-Freak

Oew....wat een schatjes !!!! :D
Veel plezier allemaal met jullie nieuwe parkietjes!!!!


Carla

Hele mooie foto's !!!!
Veel succes met jullie nieuwe huisgenoten

Sonja

Och, wat een schatjes allemaal!
Veel plezier met jullie lieve vriendjes!

Groetjes, Sonja.

deborah

Dank je.....
De nieuwste begint al aardig te wennen, alleen is vreslijk bang als je in de buurd van de kooi komt, en ik zie dat mijn eerste vogeltje dat gedrag overneemt..

Jorijn

Ik heb zo het idee dat dit op een chat sessie gaat uitlopen ..

-Klik- ;)
Wil je iets met webhosting of een website op het internet? Grote kans dat ik het voor je kan regelen tegen een scherpe prijs. Bekijk mijn website op http://www.jorijn.com