Jong Grasje Gezocht

Gestart door kromhoutlinda, februari 09, 2006, 22:13:57

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

kromhoutlinda

Hallo ik ben op zoek naar een jong grasparkietje. Ik ben wat ongeduldig en kan er nergens een vinden. Het vogeltje word het vriend of vriendinnetje van onze vogel tweety van bijna 1 jaar :D

Chicko

Heej

Ik vind het logisch dat je niet kan wachten
kijk eens op www.marktplaats.nl
daar zijn geoeg vogels die jong genoeg zijn voor je parkietje !

Sucses Met het uitzoeken !
:excl:

Cutie_lover

Is marktplaats wel betrouwbaar? Ik hoor jullie altijd { overdreven } over marktplaats maar volgens mij zitten er wel  :excl:  aan...

graag reacties

esther

Marktplaats is inderdaad niet altijd betrouwbaar, maar dat is aan jezelf om er goed op te letten.
Als jij op marktplaats een parkietje aangeboden ziet staan bij jouw in de buurt dan kan je gewoon contact met die mensen opnemen en vragen of je eerst eens kan komen kijken!
Dan kan jezelf wel inschatten of het allemaal in orde is.

Groetjes Esther

Cutie_lover

CiteerMarktplaats is inderdaad niet altijd betrouwbaar, maar dat is aan jezelf om er goed op te letten.
Als jij op marktplaats een parkietje aangeboden ziet staan bij jouw in de buurt dan kan je gewoon contact met die mensen opnemen en vragen of je eerst eens kan komen kijken!
Dan kan jezelf wel inschatten of het allemaal in orde is.

Groetjes Esther
[snapback]22403[/snapback]

Zoiets dacht ik al: niet te snel vertrouwen...
maarre deze site moet jij eens goed bekijken, vooral de plaatjes:
http://www.spreekbeurten.info/grasparkieten.html

volgens mij moet je iets herkennen... :D :P

Groetjes cutie_lover

Saar

ik heb zelf ook vaak zat grasparkietjes verkocht of gekocht via marktplaats.
ik heb nog NOOIT problemen gehad. mensen die geinteresseerd waren, die kwamen kijken en die hield ik op de hoogte met foto's. Maar als je een afspraak wilt maken om te kijken, en ze doen raar dan kan je beter op zoek gaan naar iemand anders met grasparkieten jonkies

groetjes saar