Staartpennen

Gestart door sasjuh, februari 06, 2006, 17:30:54

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

sasjuh

Hej

Mijn engelse grasparkiet, had iets raars bij z'n staart.
De staartpen is er nu uit want hij ging in de rui alleen blijf ik me afvragen wat het is geweest.
Ik wou er al mee naar de dierenarts alleen toen viel die uit dus haha ik had wel maatregele genomen hoor, hoop niet dat het anders overkom  :P

En ik heb nog een vraagje: wij hebben planten voor het raam staan alleen ik weet niet hoe ze heten en nu begint me andere vogeltje dusty eraan te bijten. We proberen het al af teleren alleen ik wil wel zekerheid hebben dat die planten niet giftig zijn, dus ik heb ook een foto van de plant erbij gedaan..

Hier zijn de foto's:

Alvast Bedankt! :)

De foto van de plant past er niet bij die probeer ik wel bij mijn eigen album tezetten

[verwijderd door de beheerder]

Safrena

Hey sasjuh

Het lijkt me op een valse staartpen of zoals ze hier het ook noemen een bloedpen.

Als je parkietje er gevoelig aan is kan hij dit nog terug krijgen. Mijn meisje heeft daar ook last van.

Gelukkig heeft jouw parkietje er geen last van en valt deze vanzelf uit bij de rui, wat normaal meestal wel gebeurt. ;)
Hier moet ie na een tijdje als mijn meisje er pijn en last van krijgt verwijderd worden door de dierenarts

vele groetjes