Leuke Naam Of Niet?

Gestart door brammetje, februari 02, 2006, 20:26:13

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

brammetje

:D hoi we hebben een vriendje voor bram aangeschaft,
als dit vogeltje is uitgevlogen en zelf kan eten kunnen we deze over een weekje ophalen.
nu ben ik een naam aan het bedenken en ik vond olga wel leuk.
mijn vriend moest er hard om lachen. :D  :P  :rolleyes:.
is het echt een beetje een trutjes naam voor een parkietje?
ben beniewd naar jullie mening.
groetjes leah

Daisy1988

Heeyy Brammetje,

Ik vind het wel een grappige naam..
ik moet zelf ook nog namen gaan bedenken voor 5 parkietjes die nu uit het ei komen
maar ik weet zelf niks.
maar ja ..

veel plezier met je nieuwe parkietje!!  :D

Groetjes Manuela  :blush:

Jippie

Bram en Olga! Klinkt leuk! Ik vind het in ieder geval helemaal niet truttig en juist wél heel origineel! Laat je vriend maar lachen!

Wat ik ook hele leuke namen vind (maar dat is natuurlijk mijn mening) zijn namen van Griekse of Romeinse goden. Er zijn er zoveel, dat je de naam helemaal af kan stemmen op het karakter van je parkietje.

Hera en Zeus waren de oppergoden, misschien leuk voor een koppeltje? En is je vogeltje een echt vechtertje? Mars was de god van de oorlog... Je kan een overzicht van alle goden opzoeken op internet via mythologie.pagina.nl. Manuela, misschien heb je er wat aan?

Groetjes, Ilse
Toeter en Dafne!

Daisy1988

CiteerBram en Olga! Klinkt leuk! Ik vind het in ieder geval helemaal niet truttig en juist wél heel origineel! Laat je vriend maar lachen!

Wat ik ook hele leuke namen vind (maar dat is natuurlijk mijn mening) zijn namen van Griekse of Romeinse goden. Er zijn er zoveel, dat je de naam helemaal af kan stemmen op het karakter van je parkietje.

Hera en Zeus waren de oppergoden, misschien leuk voor een koppeltje? En is je vogeltje een echt vechtertje? Mars was de god van de oorlog... Je kan een overzicht van alle goden opzoeken op internet via mythologie.pagina.nl. Manuela, misschien heb je er wat aan?

Groetjes, Ilse
[snapback]20695[/snapback]


Heeyy

Ja bedankt, ik zal kijken misschien zit er nog wat tussen  :D !!

Groetjes Manuela :P

thexfile

klinkt opzig goed die 2....

mijn methode is deze :

- moet het karakter omschrijven van de vogel
- moet als het kan de kleurschakering van de vogel verwoorden
- moet makkelijk te zeggen zijn

vandaar blauwtje ( blauw ) , sandy ( geel ) , kiwie ( groen )

Daisy1988

Hey..

Oh ja zo kan het ook
maar dan moet ik nog even afwachten want de 2 vogeltjes zijn nu nog rose :P
1tje is van gisteren en 1 van vandaag  :D en moet nog wachten tot de andere 3 eitje uitkomen :)

maar ja ik zie het allemaal wel namen kan altijd nog  :P

Groetjes  :blush: